با حکم مدیر جامعه الزهرا(س) انجام شد؛

انتصاب رئیس جدید پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا(س)

ابوالقاسم زاده

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید ابوالقاسم زاده به سمت «رئیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام» منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام طی حکمی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید ابوالقاسم زاده را به سمت «رئیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام» منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

«پاسخ به نیازها و پرسش‌های پرتعداد و گسترده انسان معاصر و همپا کردن قافله دانش علوم دینی با شتاب روزگستر و شتابنده دیگر دانش‌های بشری، پرده برداری از چهره تابناک معارف وحیانی و تبیین آموزه‌های ژرف و دلنشین و جان افزایی علوم اهل بیت علیهم السلام و جابجایی مرزهای دانش دینی به ویژه در حوزه مسائل مربوط به زن و خانواده انتظارات به حقی است که از بیان و بنان و اندیشه و افکار محققان علوم دینی حوزه خواهران می‌رود.

جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران جهان تشیع یکی از شایسته شایسته ترین مراکزی است که باید با همتی بلند، عزمی استوار، تلاشی پیگیر و جهادی مستمر با استفاده از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه خود به این مهم دست یازد».

در این حکم بر لزوم همکاری و هم افزایی با همه نهادهای همسو به ویژه معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام و استفاده از همه امکانات پژوهشی و بکارگیری نیروهای توانمند در این عرصه تأکید شده است.

همچنین در این حکم، از تلاش‌های ارزشمند مرحوم دکتر ابراهیم علی پور که پیش از این، عهده دار این مسئولیت بود، قدردانی شد.

دکتر ابراهیم علی پور در تاریخ 15 تیر سال جاری از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی به سمت «رئیس پژوهشگاه جامعه الزهرا علیهاالسلام» منصوب شده بود. وی در تاریخ 17 مهر همزمان با شام اربعین حسینی در سن 48 سالگی به لقاءالله پیوست.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱