وحدت و همدلی دو قشر حوزوی و دانشگاهی ستون اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود

وحدت حوزه و دانشگاه

مدیر جامعه الزهرا با تبریک هفته وحدت حوزه و دانشگاه، همدلی، همکاری و هم افزایی دو قشر حوزوی و دانشگاهی را ستون اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

 

به گزارش روابط عمومی، متن بیانیه حجت الاسلام والمسلمین مدنی به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه بدین شرح است:

بسم الله الحمن الرحیم

سالروز شهادت دانشمند بزرگوار آیت الله دکتر مفتح و هفته وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی می داریم.

انقلاب شکوهمند اسلامی مهمترین پدیده تاریخ معاصر که بنیان استبداد شاهنشاهی و استعمار نوین را در کشور قطع کرده و به سوی ریشه کنی استعمار و استکبار در منطقه به پیش می رود در سایه سار وحدت همه اقشار امت اسلامی تحقق یافت و در این بنای سترگ و استوار، وحدت، همدلی، همکاری و هم افزایی دو قشر حوزوی و دانشگاهی ستون اصلی این حادثه بزرگ بود.

 امام راحل ره در اعلامیه ای در سال 1346وحدت این دو قوه مفکره و موتور محرکه کشور را عامل پیروزی اعلام کرد و بر آن تا آخرین روزها پای فشرد. مقام معظم رهبری مدظله العالی نیز در بیاناتی رشد، ترقی و تعالی کشور را بدون این وحدت مقدس ناممکن دانسته اند.

این وحدت مقدس به برکت خون پاک آیت الله دکتر مفتح که جامع بین نظام حوزوی و دانشگاهی بود جانی تازه و نامی نوین گرفت و هفته ای برای تازه کردن این پیمان و ارزیابی مسیر طی شده «هفته وحدت حوزه و دانشگاه» نام گرفت.

ما در این هفته مقدس با امام شهیدان و مقام معظم رهبری و شهدای بزرگوار حوزه و دانشگاه تجدید بیعت کرده و بر آمادگی خود برای استمرار این مسیر تعالی بخش تاکید می کنیم و خرسندیم که موسسه بزرگ جامعه الزهرا علیهاالسلام با داشتن مجموعه حوزوی ملی و فراملی با طلابی از بیش از 50 کشور جهان و نیز مجموعه دانشگاهی هدی با بیش از 14 رشته دانشگاهی در خدمت خواهران بزرگوار و در راستای این پیمان مقدس حرکت کرده و بر استمرار آن پای می فشرد.

امیدواریم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با سربلندی و عزت این ملت بزرگوار، مهربان و صبور به گامهای نهایی خود یعنی طلوع فجر مهدویت متصل گردد و سربازان حوزوی و دانشگاهی آن حضرت، زمینه ساز این ظهور مبارک باشند. ان شاءالله.

سیدمحمود مدنی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام

 

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱