از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی؛

طرح «کوثر ولایت» در جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود/ ثبت نام تا 19 مردادماه

طرح کوثر ولایت

دوره پودمانی مبانی اندیشه اسلامی با عنوان طرح «کوثر ولایت» در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، با اعلام این مطلب، عنوان کرد: طرح کوثر ولایت ویژه بانوان طلبه حضوری و غیرحضوری ساکن قم و نیز مبلغان و فارغ التحصیلان ساکن قم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی با اشاره به شرایط ثبت نام در این دوره، گفت: طلاب سطح سه، سطح چهار و نیز طلاب سطح دو که حداقل 90 واحد درسی را گذرانده‌اند، می‌توانند در این دوره پودمانی شرکت کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی، هدف از برگزاری این طرح را ارتقای سطح علمی فرهنگی طلاب، اندیشه‌سازی اسلامی، عمق بخشیدن به مبانی فکری طلاب، ایجاد جهش معرفتی طلاب، دفاع از ارزش‌های اسلامی و تعمیق اعتقاد نظری و عملی مباحث ولایت فقیه بر اساس مبانی اسلام ناب برشمرد.

وی افزود: تربیت نیروی متخصص انقلابی، نقد اندیشه‌های باطل و انحرافی در تعارض با مبانی اندیشه اسلامی و تاثیرگذاری فرهنگی عقیدتی طلاب در مراکز علمی فرهنگی از دیگر اهداف برگزاری این طرح است.

معاون فرهنگی تبلیغی تصریح کرد: محورهای اصلی دوره شامل «معرفت‌شناسی»، «خداشناسی فلسفی»، «انسان‌شناسی»، «فلسفه اخلاق»، «فلسفه حقوق» و «فلسفه سیاست» است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی، زمان ثبت نام در این دوره را از 6 تا 19 مردادماه اعلام کرد و افزود: بانوان طلبه می‌توانند در زمان اعلام شده جهت ثبت نام به سایت جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، سامانه http://farhangi.jz.ac.ir مراجعه کنند.

وی یادآور شد: این دوره از روز یکشنبه، 21 مردادماه تا روز پنجشنبه 15 شهریورماه با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱