از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی؛

اردوی آموزشی«شمیم کرامت» برگزار شد

اردوی تربیت مربی کودک

اردوی آموزشی«شمیم کرامت» ویژه شرکت‌کنندگان چهارمین دوره تربیت مربی کودک و نوجوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، اردوی آموزشی دوره تربیت مربی کودک و نوجوان با عنوان «شمیم کرامت» از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی برگزار شد.

دوره تربیت مربی کودک و نوجوان با اهتمام معاونت فرهنگی تبلیغی بر امر آموزش مبلغان در حیطه های تخصصی تبلیغی برگزار شد و اداره مبلغان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه های علمیه قم، چهارمین دوره تربیت مربی کودک و نوجوان را برگزار کردند.

این دوره یکساله که با هدف تربیت مربی کودک و نوجوان در سال 96 شروع شده بود، با برگزاری اردوی آموزشی شمیم کرامت در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه مورخ 28، 29 و30 تیرماه با حضور 41 نفر از شرکت‌کنندگان دوره، در اردوگاه کوثر به اتمام رسید.

اساتید این دوره سرکار خانم‌ها، راستگو، کوشک باغ و غلامرضاپور بودند که این دوره را هدایت کرده و در این مدت انواع مسابقات را به صورت تئوری و عملی،آموزش دادند.  

افتتاحیه اردوی آموزشی دوره تربیت مربی کودک و نوجوان با استقرار در اردوگاه آغاز و برنامه حاملان قرآن کریم و گارد پرچم در این مراسم برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی معاون فرهنگی تبلیغی روز جمعه در این اردو حضور یافت و به تبیین اهداف و برنامه های این دوره آموزشی پرداخت.

در این اردو، شرکت کنندگان در مسابقات مختلف از جمله مسابقات مکتوب، حرکتی، استقامتی و مسابقات ورزشی که با هدف آموزشی برگزار شدند، شرکت کردند.

برپایی برنامه شب نشینی و تزیین جوخه و فلسفه این نوع تزیین، تدبر در قرآن کریم و بسته های پیک نور جهت جذاب‌سازی نماز جماعت در اردوها از جمله برنامه ها ی مهم این دوره بود.

در این اردو، افراد برگزیده در سه گروه معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند، همچنین از برترین گروه به لحاظ اخلاقی هم تجلیل به عمل آمد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱