راه اندازی پویش ثبت دلنوشته با موضوع «خط سرخ ولایت در مکتب سردار سلیمانی، میراث فاطمیه»

ثبت دلنوشته با موضوع «خط سرخ ولایت در مکتب سردار سلیمانی، میراث فاطمیه»

خانم حاجی پور از برگزاری پویش ثبت دلنوشته با موضوع «خط سرخ ولایت در مکتب سردار سلیمانی، میراث فاطمیه» ویژه طلاب مجازی و غیرحضوری خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی، خانم صدیقه حاجی‌پور در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: با توجه به همزمانی اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی با ایام شهادت اولین شهیده راه ولایت، حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها و تبعیت راستین سردار مقاومت از مکتب حضرت زهرا علیهاالسلام، در راستای الگوگیری از مکتب این شهید عزیز، پویش ثبت دلنوشته با موضوع «خط سرخ ولایت در مکتب سردار سلیمانی، میراث فاطمیه» برگزار می‌شود.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: این پویش با هدف تبیین جایگاه ایام فاطمیه سلام‌الله‌علیها و گرامیداشت آن در تربیت انسان‌های صالح و جامعه با بصیرت دینی برگزار می‌شود که بی‌تردید یکی از انسان‌های صالح تربیت شده در مکتب فاطمی، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

حاجی تأکید کرد: امید می‌رود راه اندازی چنین پویش‌هایی موجبات تفکر و تعمق بخشی به زنده نگه داشتن یاد و سیره شهدا  را فراهم سازد.

وی بیان کرد: طلاب مجازی و غیرحضوری می‌توانند یادداشت‌ها و دلنوشته‌های خود را در قالب فایل متنی (word) و حداکثر 4 پاراگراف تا تاریخ 15 دی به شناسه کاربری @jzf2305 در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: بهترین آثار دریافت شده به نام نویسنده در کانال و سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام ثبت خواهد شد.

تصویر خبر

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱