ثبت نام نهایی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

ثبت نام پذیرفته شدگان

پذیرفته شدگان نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 که ثبت نام نهایی را انجام نداده اند حداکثر تا تاریخ 15 دی نسبت به ثبت نام نهایی خود اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی، اطلاعیه ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان جامعه الزهرا علیهاالسلام از سوی اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

در این اطلاعیه آمده است:

«به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 که قبلاً ثبت نام نهایی را انجام نداده اند می رساند حداکثر تا تاریخ 15 دی ماه با مطالعه کامل دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی و با لحاظ تمام شرایط و ضوابط مندرج در «راهنمای تنظیم و ارسال مدارک» نسبت به ثبت نام نهایی خود از لینک ذیل اقدام نمایند.

شایان ذکر است:

1- تمامی کلاسهای پذیرفته شدگان برنامه حضوری فعلاً به صورت مجازی برگزار می‌شود.

2-تمامی اطلاعات مربوط به زمان شروع نیمسال، نحوه انتخاب واحد، درخواست معادل سازی (تطبیق) واحدهای گذرانده قبلی، زمان دریافت کد تحصیلی، نحوه تهیه کتابهای درسی و نحوه برگزار کلاسهای مجازی، در «دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی»، همچنین کلیه شرایط و ضوابط ارسال مدارک در «راهنمای تنظیم و ارسال مدارک» بیان شده است؛ لذا مطالعه کامل این دو دفترچه و رعایت نکات مندرج در آنها الزامی بوده و مسئولیت هر گونه اشتباه ناشی از عدم مطالعه موارد مذکور برعهده داوطلب است.

3-پذیرفته شدگانی که به دلیل عدم فارغ التحصیلی یا دلایل دیگر، امکان ارائه مدرک تحصیلی یا گواهی پایان دوره خود را تا 15 دی ماه ندارند، لازم است با آخرین گواهی تحصیلی ای که می توانند از مرکز آموزشی معتبر (طبق توضیحات دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی) دریافت کنند حتماً نسبت به ثبت نام نهایی اقدام نمایند و پس از آن، نسبت به پیگیری دریافت مدرک تحصیلی اقدام و بلافاصله بعد از دریافت، اسکن اصل آن را از سامانه «ارسال و پیگیری درخواستها» ارسال نمایند. ارسال مدرک مذکور باید حداکثر تا 8 بهمن 1399 صورت گیرد، در غیر این صورت پذیرش داوطلب لغو خواهد شد.

4-رضایت سرپرست حتماً باید در فرم خام ویژه رضایتنامه که از یکی از لینک‌های ذیل قابل دریافت است ثبت شود و رضایتنامه‌های دستی قابل تأیید نیستند. پذیرفته شدگانی که خودسرپرست هم هستند لازم است «فرم ویژه پذیرفته شدگان خودسرپرست» را تکمیل و به همراه مدارک مُثبت خودسرپرستی از طریق سامانه ثبت نام نهایی ارسال کنند تا بررسی شود. همچنین، پذیرفته شدگان سطح 4 لازم است علاوه بر رضایتنامه سرپرست (یا فرم تکمیل شده ویژه خودسرپرستان) فرم تعهد پایان دوره را تکمیل و ارسال نمایند.

5-بررسی مدارک ارسالی بعد از اتمام زمان ثبت نام انجام می شود؛ لذا مدارک بلافاصله قابل تأیید نیستند.

6-پذیرفته شدگانی که قبلاً ثبت نام نهایی کرده اند لازم است علاوه بر مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی، به سامانه ویرایش مدارک مراجعه کرده و در صورت عدم تأیید مدارک ارسالی، با رعایت ضوابط مندرج در «راهنمای تنظیم و ارسال مدارک» نسبت به ویرایش و بازارسال این مدارک تا 15 دی ماه اقدام نمایند. عدم ارسال مدارک تا بازه زمانی مذکور یا ارسال مجدد مدارک مخدوش موجب لغو پذیرش این دسته از پذیرفته شدگان خواهد شد.

7-در صورت بروز هر گونه ابهام، سؤال یا ضرورت ارسال درخواست (از جمله درخواست «دریافت کد رهگیری») لطفاً به سامانه «ارسال و پیگیری درخواستها» مراجعه نمایید. در اغلب موارد پاسخ پیامهای ارسالی کمتر از 48 ساعت ارسال خواهد شد و شما می توانید با مراجعه به لینک «پیگیری و مشاهده پاسخ درخواست ارسالی» آن را مشاهده کنید.

پذیرفته شدگان جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک http://paziresh.jz.ac.ir/news/view?id=200 مراجعه کنند.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱