مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س) در حاشیه بازدید از نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی:

بانوان طلبه می‌توانند در بحث اقتصاد مقاومتی نقش مؤثر داشته باشند

نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی

سرکار خانم طباطبایی با بیان اینکه بانوان طلبه می‌توانند در بحث اقتصاد مقاومتی نقش مؤثر داشته باشند، گفت: طلاب جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با ارائه محصولات خانگی، توانمندی‌های خود را به عرصه ظهور رساندند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم «طیبه سادات طباطبایی» روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی طلاب جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) ضمن تقدیر از برگزارکنندگان و دست اندرکاران این نمایشگاه، عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی که از منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) است و همچنین اشتغال بانوان طلبه، کار بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: طلاب جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در تولید صنایع دستی و محصولات خانگی فعالیت داشتند و برگزاری چنین نمایشگاهی لازم بود تا بتوانند توانمندی‌های خود را به عرصه ظهور برسانند.

طباطبایی با بیان اینکه بانوان طلبه می‌توانند در بحث اقتصاد مقاومتی نقش مؤثر داشته باشند، تصریح کرد: بانوان طلبه می‌توانند به اقتصاد خانواده کمک کنند و باری از دوش خانواده‌ها بردارند، بنابراین زحمات و دسترنج آنان باید دیده شود.

وی با بیان اینکه توجه به محصولات خانگی بانوان طلبه می‌تواند شادی‌آفرین باشد و برای آنان انگیزه ایجاد کند، گفت: بنیان خیری گذاشته شده که قابل قدردانی است و امید است در سال‌های آینده، این نمایشگاه عمومی‌تر برگزار شود.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) یادآور شد: این نمایشگاه باید به کل مجموعه و خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تعمیم داده شود و منحصر به طلاب نباشد، بلکه همه اعضای جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اعم از کارمندان، اساتید و طلاب بتوانند در این نمایشگاه حضور فعال داشته باشند.

طباطبایی در پایان اظهار امیدواری کرد که نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در سال‌های آینده رشد و پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱