اطلاعیه شماره 18 ستاد آموزش از راه دور طلاب حضوری جامعه الزهرا(س)؛

نحوه رسیدگی به اعتراضات طلاب در خصوص امتحانات

اطلاعیه ستاد از راه دور طلاب جامعه الزهرا

اطلاعیه شماره 18 ستاد آموزش از راه دور طلاب حضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام با موضوع «نحوه رسیدگی به اعتراضات طلاب در خصوص امتحانات» منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، ستاد آموزش از راه دور طلاب حضوری جامعه الزهرا (س) در هجدهمین اطلاعیه، «نحوه رسیدگی به اعتراضات طلاب در خصوص امتحانات» را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

قابل توجه طلاب مقاطع تحصیلی تمهیدیه، سطح 2 و 3

همانطور که قبلا در اطلاعیه شماره ۱۲ و ۱۷ ستاد آموزش از راه دور اطلاع‌رسانی شده است، پس از برگزاری آزمون هر درس، طلاب یک هفته فرصت داشتند تا اشکالات و اعتراضات خود را در سامانه آموزش مجازی ثبت و ارسال نمایند.

کارشناسان گروه‌های علمی به محض دریافت اشکالات و اعتراضات، تمامی موارد را با دقت بررسی کرده و در صورت وارد بودن اشکالات، اصلاحات لازم در نمره طلاب اعمال می‌گردد.

میانگین نمرات طلاب در هر درس مورد بررسی قرار می‌گیرد و چنانچه میانگین نمرات امتحانات هر درس، کمتر از حدنصاب باشد، پس از طرح در ستاد مربوطه و اتخاذ تصمیمات لازم، به تمام شرکت‌کنندگان در آن امتحان، ارفاقاتی صورت می‌گیرد تا حقی از  طلاب ضایع نگردد.

بررسی تمامی اعتراضات از طرف گروه‌های علمی به زمان لازم نیاز دارد که صبوری طلاب محترم را می‌طلبد. البته قابل ذکر است که بررسی اعتراضات به اتمام نرسیده و در حال حاضر تمامی اعتراض‌های وارد به آزمون‌های میان‌ترم و بخشی از اعتراض‌ها به آزمون‌های پایانی  در سامانه آموزش مجازی اصلاح شده و طلاب می‌توانند با مراجعه به سامانه، از نتایج آن مطلع شوند.

ستاد آموزش از راه دور

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱