مدیر حوزه های علمیه خواهران در دیدار با سرپرست جامعه الزهرا:

سرچشمه جوشان جامعه الزهرا باید در همه حوزه های علمیه کشور جاری شود

بهجت پور

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که آن معنویت و تجارب بزرگ در جامعه الزهرا علیهاالسلام باید همچون خون در رگ های همه حوزه های علمیه خواهران کشور سریان و جریان داشته باشد.

 به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران صبح امروز با حضور در جامعه الزهرا علیهاالسلام با حجت الاسلام والمسلمین احمد دیانی سرپرست این موسسه علمی آموزشی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با تبریک مسئولیت سرپرستی جامعه الزهرا علیهاالسلام به حجت الاسلام والمسلمین دیانی از تلاش های مدیران پیشین جامعه الزهرا علیهاالسلام در راستای رشد علمی و اخلاقی طلاب و اساتید تقدیر کرد و گفت: همواره یکی از نگرانی های من همواره این بوده که آن جایگاه برای جامعه الزهرا علیهاالسلام حفظ شود، تداوم یابد و ارتقا یابد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که آن معنویت و تجارب بزرگ در جامعه الزهرا علیهاالسلام همچون خون در رگ های همه حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور سریان و جریان داشته باشد و بزرگترین وظیفه من به عنوان مدیر حوزه های علمیه خواهران، هیات امنا و شورای سیاستگذاری این است که مراقب باشند این خواست به حق به هر نحو ممکن محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور ادامه داد: سازو کارهای ما نباید به گونه ای رقم بخورد که از این هدف دور شویم، رقابت ها و استقلال دو مجموعه باید با همگرایی و تعامل سازنده در راستای رسیدن به این هدف باشد تا سرچشمه جوشان جامعه الزهرا علیهاالسلام در همه حوزه های علمیه کشور جاری شود.

وی تقسیم کار، افزایش تعامل سازنده و هم افزایی را از شرایط موفقیت هر دو مجموعه و تحقق خواست رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: جامعه الزهرا باید در قله مطلوب حوزه های علمیه خواهران باقی بماند و روز به روز بر قوت آن افزوده شود و این خواست قلبی ماست.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱