حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی در دیدار کارکنان حوزه مدیریت جامعه‌الزهرا‌(س)؛

هدف جامعه‌الزهرا(س) تربیت طلبه در تراز انقلاب اسلامی است

شورای جامعه با حضور حاج آقای دیانی (14)

حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی با بیان اینکه هدف جامعه الزهرا علیهاالسلام، تربیت بانوان طلبه در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: همه ما باید در تحقق این هدف بکوشیم و این هدف را جدی بگیریم، از خودمان گذشت داشته باشیم، اما از هدف گذشت نکنیم و کاری که در مسیر هدف نیست، انجام ندهیم.

به گزارش روابط عمومی، کارکنان حوزه مدیریت جامعه الزهرا علیهاالسلام با حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد دیانی، سرپرست این مؤسسه علمی حوزوی دیدار کردند.

در این جلسه، همه کارکنان به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌ها در حیطه کاری خود پرداختند و نظرات و پیشنهاداتی ارائه کردند و حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی با حوزه مدیریت آشنا شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی در این جلسه، به ساختار جامعه الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد و گفت: ساختار و سازمان نفرات بخش‌های مختلف پس از بررسی‌های دقیق‌تر، تصویب و ابلاغ خواهد شد، اما مسئله مهم در این راستا این است که توجه به ساختار نباید وقت ما را به امور جانبی بگیرد و ما از اصل باز بمانیم، بلکه کارها و فعالیت‌ها باید انجام شود.

سرپرست جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به لزوم نظارت و ارزیابی بر فعالیت کارکنان، مدیران و روندهای ادارات، گفت: هدف همه ما این است که طلبه در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم و هر فعالیتی که انجام می‌دهیم، باید ببینیم در راستای این هدف هست یا نه.

وی که از سال 1365 در بخش‌های مختلف جامعه الزهرا علیهاالسلام حضور فعال داشته است، عنوان کرد: از ابتدای تأسیس جامعه الزهرا علیهاالسلام، هدف و انگیزه همه کارکنان این مؤسسه علمی حوزوی از جمله باغبان، مدیر، معاون، کارشناسان، خدمات و همه این بود که به مکتب اسلام، تشیع و خانه حضرت زهرا علیهاالسلام خدمت کنند و همه به این مسئله معتقد بود.  

حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی تصریح کرد: تلاش همه ما این باشد که اولا انگیزه‌های خود و سپس انگیزه مجموعه را افزایش دهیم و انگیزه‌های جدی داشته باشیم. برای حقوق و بیمه و مزایا کار نکنید، بلکه کار را برای رضای خدا انجام دهید که قطعا همین می‌ماند، شاکر خدا باشید که در چنین مجموعه‌ای خدمت می‌کنید.

سرپرست جامعه الزهرا علیهاالسلام تأکید کرد: ما در بهترین جایگاه قرار گرفتیم و این فرصتی برای ما است؛ البته وظیفه ما این است که حقوق  و مزایا را تأمین کنیم، اما برای حقوق و مزایا و مادیات کار نکنید که خسر الدنیا و الاخره است.

وی با بیان اینکه ادارات باید چالاک و سبکبار باشند و از تشریفات و بوروکراسی بپرهیزند، گفت: هدف ما تربیت طلبه در تراز انقلاب اسلامی است، همه ما باید در تحقق آن بکوشیم و این هدف را جدی بگیریم، از خودمان گذشت داشته باشیم، اما از هدف گذشت نکنیم و کاری که در مسیر هدف نیست، نباید انجام دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی یادآور شد: حضرت امام خمینی(ره) در سخنانی فرمودند به من رهبر نگویید، من خدمتگزار مردم هستم، ما هم در این مجموعه خدمتگزار نیروهایی هستیم که در صف مقدم نیرو تربیت می‌کنند، بنابراین متواضعانه و خدمتگزارانه کار کنیم، برای کمک و اصلاح یکدیگر بکوشیم تا یک جمع واحد معنوی با نیت خدایی باشیم.

سرپرست جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: حوزه مدیریت باید متواضع ترین سیستم باشد و متواضع ترین افراد در این بخش حضور داشته باشند و مشکلات را پیگیری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی بیان داشت: یکی از تلاش‌ها ما باید این باشد که نیروهای توانمند خانم را شناسایی کرده و به آنان میدان دهیم تا از ظرفیت آنان در فعالیت‌های مختلف استفاده کنیم.  

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱