تمدید مهلت ثبت نام در دوره‌های مجازی کوتاه مدت معارف اسلامی

مرکز آموزش های کوتاه مدت معارف اسلامی

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام کرد: ثبت نام در دوره‌های مجازی معارف اسلامی با برگزاری ۸ دوره کوتاه مدت معارفی و مهارتی به صورت آنلاین و ۱۵ دوره آفلاین ویژه عموم بانوان تا 10 اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم فهیمه الیاسی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری دوره‌های مرکز آموزش‌های کوتاه مدت از 15 اردیبهشت به صورت آفلاین و آنلاین، عنوان کرد: مهلت ثبت نام در این دوره تا 10 اردیبهشت 1400 تمدید شد.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: سال گذشته، پس از شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بستر ارائه آموزش‌های معارفی کوتاه مدت به صورت مجازی فراهم شد و برگزاری دوره‌های متنوع مجازی در دستور کار قرار گرفت.

الیاسی یادآور شد: نخستین دوره‌های مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه، فروردین سال 1399 کلید خورد و تا کنون پنج فراخوان ثبت نام دوره‌های مجازی اعلام شده است.

وی با اشاره به ششمین فراخوان ثبت نام در دوره‌های مجازی معارف اسلامی در بهار ۱۴۰۰، گفت: در این فراخوان، ۸ دوره کوتاه مدت معارفی و مهارتی به صورت آنلاین و ۱۵ دوره به صورت آفلاین ارائه شده که در صورت به حد نصاب رسیدن هر دوره، برگزار خواهد شد.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: در این دوره، بسته‌های متنوع همراه با تخفیفات ویژه ارائه می شود، همچنین به مناسبت ماه مبارک رمضان، سلسله‌جلسات آفلاین «آداب تغذیه در ماه مبارک رمضان» با رویکرد طب اسلامی با حضور استاد خدایی به صورت رایگان ویژه اعضای کانال مرکز برگزار می‌شود.

 وی بیان داشت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره‌ها به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

الیاسی با بیان اینکه به جهت محدودیت ظرفیت دوره‌های آنلاین، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند، اظهار داشت: فرآیند ثبت نام متقاضیان زمانی تکمیل می‌شود که هزینه دوره را پرداخت نموده و کد پیگیری دریافت کنند.

وی گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 02532112330 تماس بگیرند و یا با شناسه کاربری مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی به آدرس borhan_center@  در پیام‌رسان ایتا مکاتبه کنند.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: اطلاع‌رسانی‌های دوره‌ها صرفا از طریق کانال ایتا به متقاضیان اعلام می‌شود و ضروری است متقاضیان محترم در کانال ایتا مرکز به آدرس https://eitaa.com/borhan_jz عضو شوند.

تصویر خبر

دوره های کوتاه مدت معارف اسلامی آنلاین 1400

 

دوره های کوتاه مدت معارف اسلامی آفلاین

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱