دیدار جمعی از مدیران جامعه‌الزهرا(س) با خانواده شهید مدافع حرم حسینی

شهدای مدافع حرم

جمعی از مدیران جامعه الزهرا علیهاالسلام با خانواده شهید محمد کاظم حسینی از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی، جمعی از مدیران جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور در منزل شهید مدافع حرم، شهید محمد کاظم حسینی از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون ضمن عرض تسلیت به خانواده این شهید والامقام به ویژه خواهر ایشان که طلبه سطح سه جامعه الزهرا علیهاالسلام است، با دلجویی از این خانواده معظم بر محور مقاومت تاکید کردند.

در این دیدار که به همت اداره رفاه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، خانمها داودالموسوی، مدیر کل امور فرهنگی؛ خانم وثاقتی، مدیر مرکز تخصصی طلاب بین الملل؛ خانم احسانی، مدیر اداره رفاه و فرمانده بسیج طلاب و خانم روح پرور، فرمانده حوزه مقاومت حضور داشتند.

خانم زهرا احسانی در دیدار با این خانواده معظم، تصریح کرد: همانطور که خون شهدای ۸ سال دفاع مقدس همچنان جاری است و می جوشد، سال‌ها و نسل‌های بعد نشان خواهد داد که‌ اگر جانفشانی‌ها و خون‌های مرد میدان و شهدای اسلام به ویژه شهدای مدافع حرم و ایثار خانواده هایشان نبود، دشمنان قسم خورده و آمریکا تا کجا پیشروی می کردند.

شهید حسینی بی‌صبرانه و عاشقانه به سوی ندای «کلنا عباسک یا زینب» شتافت

در این دیدار، همسر شهید حسینی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان همیشه برای اقامۀ نماز اول وقت به سوی مسجد می شتافت، همواره در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام شرکت می کرد و ارادت عجیبی به مجالس عزاداری امامان معصوم علیهم‌السلام داشت.

وی افزود: در تمامی مشکلات زندگی به خداوند متعال توکل می‌کرد و از درگاه پاک ایزد منان مسئلت داشت تا مشکلات را بر وی و خانواده اش آسان بفرماید، در همه حال دعا را ترک نمی‌کرد و به دیگران ، بالاخص پدر، مادر و خواهرانش توصیه می‌کرد برای وی دعا کنند تا خداوند نظری به او کند و شهادت در راهش را قسمتش بفرماید.

خانم حسینی، خواهر شهید مدافع حرم نیز در این دیدار بیان داشت: برادرم شهید محمد کاظم حسینی متولد 1363 بود که در سن 20 سالگی ازدواج کرد و سه فرزند پسر به نام‌های یحیی، احمد و متین از ایشان به یادگار مانده است.

وی تصریح کرد: برادر شهیدم از نوجوانی و جوانی سودای شهادت در راه حق و حقیقت را در سر داشت تا اینکه خبر قیامی از جنس دفاع از حریم آل‌الله به گوشش رسید و چه بی‌صبرانه و عاشقانه به سوی ندای «کلنا عباسک یا زینب» شتافت.

حسینی یادآور شد: شهید محمد کاظم تنها باقی مانده گروه 10 تیپ فاطمیون بود که در حسرت دیدار با یاران شهیدش همواره چشمانی اشکبار داشت.

خواهر شهید مدافع حرم با بیان اینکه شهید حسینی از رزمندگان پیشکسوت مدافع حرم فاطمیون بودند، عنوان کرد: وی در طول اعزام‌های قبلی، سه مرتبه مجروح شد و در آخرین اعزام، اسفند سال 1399 هنگام نبرد با نیروهای باقیمانده از گروهک تروریستی داعش در شهر حماء نزدیک حلب سوریه به شهادت رسید.

اللهم ارْزُقنا شهادَتَ في سَبیلِک.

تصویر خبر

شهید مدافع حرم محمد کاظم حسینی

 

شهید محمدکاظم حسینی

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱