فراخوان ثبت نام نیروهای جهادی داوطلب برای فعالیت در بیمارستان‌ها

فراخوان طلاب جهادگر در بیمارستان

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام از فراخوان ثبت نام نیروهای جهادی داوطلب برای فعالیت در بیمارستان‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو ضمن عرض تبریک میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه‌السلام از آغاز ثبت نام نیروهای جهادی داوطلب جهت فعالیت در بیمارستان‌ها خبر داد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: باتوجه به شيوع و گسترش بيماري و اعلام نياز دانشگاه علوم پزشكي در ماه مبارك رمضان، فعاليت‌هاي داوطلبان جهادي برای کمک به کادر درمانی در بيمارستان‌ها ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو با اشاره به این اقدام خداپسندانه افزود: ساعت کار در بیمارستان در دو نوبت 10 تا 16 و 16 تا 22 به همراه سرویس ایاب و ذهاب خواهران برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: از تمامی طلاب محترم که در زمینه فعالیت جهادی، امکان حضور در بیمارستان‌ها را دارند، دعوت می‌شود تا هر چه سريعتر جهت همکاری و ثبت نام، اطلاعات خود را درج کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: بانوان جهادگر جهت ثبت نام در این فعالیت جهادی می‌توانند از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/Ryib0zi اقدام کنند.

شماره تماس ۳۲۱۱۲۴۳۴ در روزهای فرد پاسخگوی سوالات ضروری شما است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱