جامعه الزهرا کشتار دانش آموزان افغانستانی را محکوم کرد

صحنه های دهشتناک قتل عام دختران افغانستانی قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد

افغانستان

جامعه الزهرا علیهاالسلام با انتشار بیانیه ای کشتار دانش آموزان دختر در افغانستان را محکوم و خواستار شکل گیری اجماع جهانی علیه کودک کشی شد.

به گزارش روابط عمومی، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بِأَيِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ

بار دیگر دستان جنایتکار گرگ صفتان داعشی با چراغ سبز اربابان خونخوار، کودک کش و تروریسم آمریکا و اسرائیل در ماه مبارک رمضان به خون ده ها کودک و نوجوان مسلمان آلوده شد و دختران روزه دار، پاک و معصوم سرزمین کهن با لب تشنه پرپر شدند. صحنه های دهشتناک قتل عام دختران کوچک افغانستانی قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و لعن و نفرین ابدی را برای عاملان و مسببان این جنایت ثبت می کند «اللهم العنهم جمیعا».

حال باید پرسید سازمان های بین المللی که فریاد دفاع از حقوق بشرشان گوش فلک را کر کرده اکنون چه می کنند و کجای این بازی ننگین هستند؟ آیا اگر جنایتی مشابه این در اروپا یا آمریکا رخ داده بود هنوز هم اینچنین خونسرد قهوه هایشان را سر می کشیدند و مساله را به بررسی بیشتر موکول می کردند؟

اکنون که سکوت سنگین مجامع بین المللی و حقوق بشری بر این فاجعه سایه افکنده وقت آن است که جهان اسلام، نهادهای دینی و همه آزاداندیشان و حق جویان جهان با ابراز تنفر و محکومیت قاطع این جنایت هولناک، اجماعی علیه چنین حرکت های ضد بشری شکل دهند تا مستکبران جهانی دریابند جان انسان ها بازیچه قدرت طلبی آنها نیست.

در پایان، ما خانواده بزرگ جامعه الزهرا علیهاالسلام به ویژه طلاب بخش بین الملل، ضمن محکوم کردن کشتار ناجوانمردانه دانش آموزان بی گناه افغانستانی، این فاجعه را به دولت و ملت بزرگ افغانستان تسلیت گفته و با خانواده های داغدار آنان ابراز همدردی کرده و برای شهدای این حادثه تروریستی علو درجات و رحمت و معفرت و برای آسیب دیدگان، سلامت و بهبودی عاجل مسالت می نماییم.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱