تجلیل از 8 طلبه جامعه‌الزهرا(س) در دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره)

دوازدهمین جشنواره علامه حلی ره

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزیده شدن 8 بانوی طلبه این مؤسسه علمی حوزوی در دوازدهمین جشنواره ملی علامه حلی(ره) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم ریحانه حقانی در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) که در قم برگزار شد، به حضور فعال طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در همایش ها و جشنواره های علمی پژوهشی اشاره کرد و اظهار داشت: در هفتمین جشنواره علامه حلی(ره)، ۱۸۶ اثر از سوی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در قالب‌های کتاب، پایان نامه و مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: در این جشنواره، 19 طلبه این مؤسسه علمی حوزوی به عنوان رتبه های اول تا سوم برگزیده شدند و به مرحله کشوری یعنی دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) راه یافتنند.

حقانی ادامه داد: در دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره)، آثار ۵۳ نفر از طلاب خواهر و برادر شامل ۲۷ خواهر طلبه و ۲۶ برادر طلبه برگزیده شد که از این تعداد، 8 اثر متعلق به بانوان طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام بود.

وی به اسامی برگزیدگان این جشنواره اشاره کرد و گفت: در این جشنواره، خانم‌ها حفیظه مهدیان، فاطمه رئوفی تبار، زینب فاضل دربندی، بنفشه نصیری جونقانی، ریحانه پورخلیلی، معصومه اسماعیلی موخر فردوئی، مریم مهاجری و کوثر السادات هاشمی که از طلاب سطح دو، سه و چهار جامعه الزهرا علیهاالسلام هستند، به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن آرزوی موفقیت برای این بانوان طلبه پژوهشگر، تصریح کرد: فراخوان هشتمین جشنواره استانی و سیزدهمین جشنواره کشوری علامه حلی(ره) اعلام شده است که امیدواریم طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در این جشنواره آتی حضور فعال داشته باشند.

حقانی بیان داشت: محور موضوعی سیزدهمین جشنواره، «علوم اسلامی و علوم انسانی مرتبط با حوزه دین» است و به مناسبت یکصدمین سالگرد بازتأسیس حوزه‌های علمیه، کلان‌موضوع «حوزه و جامعه؛ گذشته، حال، آینده» به عنوان بخش ویژه جشنواره سیزدهم تعیین شده است.

وی عنوان کرد: بانوان طلبه می‌توانند آثار پژوهشی خود را در قالب‌های تألیف، تصحیح و ترجمه و در قالب مقاله، کتاب، تحقیق پایانی و پایان‌نامه به جشنواره ارسال کنند.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام، مهلت ثبت نام در این جشنواره را تا 31 خرداد اعلام کرد و گفت: بانوان طلبه می‌توانند فرایند ثبت‌نام در این جشنواره را با ورود به سامانه  http://research.whc.ir تکمیل کنند.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱