از سوی مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا(س)؛

نشریه داخلی «نسیم آرامش» راه اندازی شد

نشریه نسیم آرامش -فراخوان

دوفصلنامه داخلی روان‌شناختی، تحصیلی و خانوادگی با عنوان «نسیم آرامش» در جامعه الزهرا علیهاالسلام راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی، دوفصلنامه داخلی روان‌شناختی، تحصیلی و خانوادگی با عنوان نشریه داخلی «نسیم آرامش» از سوی مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام راه اندازی شده است.

در این نشریه که به صاحب امتیازی جامعه الزهرا علیهاالسلام و سردبیری حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر اخوی است، به انتشار مقالاتی می‌پردازد که برگرفته از پژوهش‌های ناب و مقایسه‌ای در قلمروهای متنوع مشاوره و روان‌شناسی با رویکرد علمی و اسلامی است و نیز نتایج علمی و قابل استفاده‌ای را برای مشاوران و مبلغان فراهم می‌آورد.

رسالت اصلی این فصلنامه صرفا مباحث علمی محض در این حوزه نیست، بلکه مقالات، برآورنده نیازهای کاربردی در عرصه مشاوره و انتشار یافته‌های نو و کاربردی با رویکرد اسلامی است تا بتواند نیاز مخاطبان را مرتفع سازد.

این نشریه آماده دریافت مقالات، تجارب سودمند، پیشنهادات و انتقادات سازنده مشاوران، اساتید، مبلغان، فارغ التحصیلان و طلاب سطح چهار و همه صاحبنظران و کارشناسان در این عرصه است.

تا کنون یک شماره از این نشریه به چاپ رسیده است که علاقه مندان می‌توانند برای مشاهده نشریات جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی https://pjh.jz.ac.ir/post/4963 مراجعه کنند.

پژوهشگران این عرصه جهت ارسال آثار خود می‌توانند به پست الکترونیک moshavereh.j@gmail.com مراجعه کنند. همچنین با شماره تلفن 32112030-025 تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱