استاد جامعه الزهرا سلام الله علیها:

شهادت دختران افغانستانی نتیجه دنیای با آمریکا بودن است

1147930

در شرایط کنونی باید دنیای با آمریکا و دنیای بدون آمریکا را بررسی کنیم؛ کشور افغانستان از جمله کشورهایی است که آمریکا سال ها است در آنجا پایگاه نظامی تشکیل داده و لذا وضعیت امنیتی افغانستان که مدتی پیش مدرسه ای دخترانه در آن مورد بمب گذاری قرار گرفت، حال و روز دنیای با آمریکا بودن را مشخص می کند.

به گزارش روابط عمومی، خانم زهرا سادات میرامام در جشن میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها که از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، بیان داشت: وقتی وارد حرم حضرت معصومه سلام الله علیها می شویم شاهد منظره ای لذت بخش خواهیم بود و آن این است که از کوچک، بزرگ، پیر، سیاه، سفید و خلاصه از هر قوم و نژادی در حرم می بینیم که دست بر سینه عرض ادب می نمایند.

استاد جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن تبریک ایام میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: راز جاودانگی و عزت همه عزیزانی که به قصد زیارت در حرم حضور یافته اند یک کلمه و آن «با حق بودن» است.

وی با اشاره به یکی از آیات شریفه قرآن کریم ابراز داشت: حق یعنی خدا، و تنها خداوند حق است؛ همه آن  عزیزان که با عرض ادب در حرم ایستاده اند عزت خود را در بودن با خدا می بینند؛ «إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِیعًا هُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ»، هر عزت و اقتداری مخصوص خداست و او شنوا و داناست.

میرامام خاطرنشان کرد: خداوند حق است و آن کسی که دنبال حق  باشد هم با عزت زندگی می کند، هم جاودانه می شود.

استاد جامعه الزهرا علیهاالسلام تاکید کرد: برای ماندن و آشکار بودن حق جان های زیادی فدا شده، از جمله حضرت فاطمه معصومه که ۲۸ برادر و برادر زاده شان جلوی چشمانشان به شهادت رسیدند و بنا به نقل از روایات ایشان را نیز مسموم کردند.

میرامام گفت: از زمان صدر اسلام تاکنون برای آشکار بودن حق خون های بسیاری ریخته و جان های زیادی فدا شده است؛ و از طرفی مستکبرین همیشه سعی کرده اند روی حق روپوش گذاشته، مغلطه کرده و حقایق را مخدوش کنند.

وی در ادامه به بیان فرمایش مولا امیرالمؤمین علی علیه السلام پرداخت که می فرمایند: "لِلْحَقِّ دَوْلَةٌ، لِلْباطِلِ جَوْلَةٌ، حدیث حق جریان پیوسته و باطل جولان مقطعی دارد.

استاد جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: حضرت علی علیه السلام در نهج البلاغه با اشاره به قوم بنی امیه می فرمایند: "بعضی گمان می کنند دنیا به کام بنی امیه است و آنها از سرچشمه صاف دنیا سیراب می شوند، مردم فکر می کنند تازیانه و شمشیر بنی امیه هرگز از سرشان کنار نمی رود، کسانی که چنین می پندارند اشتباه می کنند زیرا سهم اینان (بنی امیه) و کسانی که رهرو راه این هاست از زندگی لذت بخش دنیا، جرعه ای بیشتر نیست".

میرامام یادآور شد: افرادی که چشم به باطل دوخته و معتقد هستند که دنیا همچون دهکده ای می باشد و رئیس آن آمریکاست، آمریکایی که مستکبری به تمام معنا می باشد، باید به کلام امیرالمؤمین رجوع کنند که خطاب به این افراد می فرمایند این ها آخرت را فراموش کرده اند، حال آن که زندگی اصلی ما در همان آخرت می باشد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی باید دنیای با آمریکا و دنیای بدون آمریکا را بررسی کنیم؛ کشور افغانستان از جمله کشورهایی است که آمریکا سال ها است در آنجا پایگاه نظامی تشکیل داده و لذا وضعیت امنیتی افغانستان که مدتی پیش مدرسه ای دخترانه در آن مورد بمب گذاری قرار گرفت، حال و روز دنیای با آمریکا بودن را مشخص می کند.

استاد جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: امام خمینی (ره) در اشاره به آمریکا می فرماید: "آمریکا گرگ آدم خوار است" و همین گرگان آدم خوار داعش را به وجود آوردند.

میرامام ادامه داد: دنیای بدون آمریکا دنیایی است که جوان های نخبه و رشید ما در حال ساخت و برپایی آن هستند.

وی به مقایسه ایران قبل و بعد انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در مقام مقایسه و بررسی ایران قبل و بعد انقلاب جایگاه والایی که بعد از انقلاب به آن دست یافتیم روشن می سازد که تا چه اندازه در درجات علمی در علوم مختلف پیشرفت داشته ایم.

استاد جامعه الزهرا علیهاالسلام ابراز کرد: شناخت حق و پذیرفتن آن در انتخاب اصلح نیز بسیار مهم می باشد؛ همه  ما وظیفه داریم با احترام به خون شهیدان و به احترام آن سرهایی که در این راه از تن جدا شده حفظ حرمت کنیم، پای صندوق رأی برویم و به کسی رأی بدهیم که حقیقتاً مقابل آمریکا می ایستد و مبارزه می کند نه کسی که دل در گرو  آمریکا است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱