فراخوان دوره تخصصی تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم

دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی

دوره تخصصی تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه طلاب ایرانی و غیرایرانی ساکن قم از سوی اداره کل امور تربیتی معاونت آموزشی تربیتی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده زهرا حسینی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری دوره‌های تخصصی قرآنی و حدیثی در جامعه الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: دوره‌های تخصصی تربیت مربی روخوانی و روان خوانی قرآن کریم ویژه طلاب ساکن قم و همچنین طلاب غیرایرانی ساکن قم به همت اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: این اداره با هدف توانمندسازی طلاب، جهت بهره‌گیری از روش‌های علمی و تخصصی آموزش قرائت قرآن در عرصه‌های تدریس و تبلیغ، دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن را ویژه طلاب ایرانی و غیرایرانی ساکن قم در ترم تابستان1400 برگزار می‌کند.

حسینی با بیان اینکه این دوره‌ها به صورت تخصصی و با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود، یادآور شد: دوره تخصصی تربیت مربی روخوانی و روان خوانی قرآن کریم ویژه طلاب ساکن قم با موضوعات روش تدریس و فنون معلمی، آموزش روش بخش‌خوانی، کلمه خوانی وروان‌خوانی، اخلاق معلمی، آشنایی با علوم قرآنی، آشنایی با رسم و ضبط قرآن، با گذراندن 104 ساعت آموزشی به صورت نیمه حضوری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در دوره تخصصی تربیت مربی روخوانی و روان خوانی قرآن کریم ویژه طلاب غیرایرانی ساکن قم نیز روش تدریس قرآن، اصول نظری کلاسداری،کارگاه عملی قرائت، کارگاه کلاسداری، آشنایی با رسم وضبط قرآن، روش طرح نویسی به صورت نیمه حضوری ارائه می‌شود.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این دوره‌ تا 10 تیر و شروع آن از 15 تیر است، یادآور شد: ثبت نام در دوره‌های عمومی و تخصصی قرآنی و حدیثی از طریق مراجعه به سامانه http://qh.jz.ac.ir امکان پذیر است.

حسینی بیان داشت: در انتهای ثبت نام پیامکی حاوی کد رهگیری برای مخاطبین ارسال می‌شود که لازم است طلاب محترم کد را ذخیره کرده و در صورت تشکیل دوره، جهت پرداخت هزینه و نهایی کردن ثبت نام از آن استفاه کنند.

وی تصریح کرد: تشکیل این دوره‌ها، منوط به حدنصاب رسیدن تعداد افراد ثبت نامی است که پس از انجام ثبت‌نام‌ به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

هر روز ساعت 8 تا 12 با شماره تلفن‌های 32112436-  32112088 -32112548 پاسخگوی مخاطبان است.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱