برگزاری اولین دوره سواد رسانه در مراکز تخصصی جامعه‌الزهرا(س)

دوره سواد رسانه

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری اولین دوره سواد رسانه در مراکز تخصصی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری دوره سواد رسانه ویژه طلاب حضوری مراکز تخصصی، اظهار داشت: این دوره در مراکز تخصصی به شیوه مجازی و برای تمامی طلاب ایرانی و غیرایرانی مراکز تخصصی برگزار می‌شود و شرکت دانش آموختگان و مبلغان مراکز تخصصی در این دوره بلامانع است.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام متذکر شد: اولین مرحله از دوره سواد رسانه با عنوان «مبانی سواد رسانه» مجموعا در 32 ساعت نظری و عملی ارائه می‌شود.

حکمت نیا بیان داشت: زمان برگزاری این دوره از 17 مرداد تا 15 شهریور 1400 است و با توجه به درخواست متقاضیان در دو بازه زمانی روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت 10 تا 13 و روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 15 تا 18 برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پس از پایان دوره، آزمون کتبی برگزار می‌شود و شرط ورود طلاب به مرحله بعد قبولی در این آزمون است.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام در ادامه خاطرنشان کرد: در صورت حضور طلاب در دوره سواد رسانه و به دست آوردن حد نصاب نمرات، مدرک مشترک با امضای دوجانبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و دانشکده صدا و سیما صادر خواهد شد.

حکمت نیا یادآور شد: طلاب، مبلغان و دانش آموختگان مراکز تخصصی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می توانند در بازده زمانی 15 تا 25 تیر با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین نسبت به ثبت نام در یکی از زمان‌های اعلام شده اقدام کنند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از مدیران مراکز تخصصی فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآن، فلسفه و کلام، تاریخ اسلام، مطالعات زنان و ادبیات عرب، اخلاق و تربیت اسلامی و بین‌الملل، تصریح کرد: دوره مبانی سواد رسانه با هماهنگی و همکاران تمامی مدیران مراکز تخصصی به صورت متمرکز در مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: پس از اتمام ثبت نام نحوه شرکت در کلاس‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

متقاضیان محترم می‌توانند برای اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 8 تا 12 با شماره تلفن 32112476-025 تماس بگیرند.

اطلاعیه (PDF)

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱