فراخوان شرکت در دوره کارگاهی «تربیت مربی غدیرشناسی»

دوره تربیت مربی غدیرشناسی

دوره کارگاهی «تربیت مربی غدیرشناسی» ویژه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده زهرا حسینی در گفتگو با واحد خبر، اظهار داشت: با هماهنگی معاونت آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و به همت اداره قرآن و حدیث، دوره «تربیت مربی غدیرشناسی» برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان کرد: دوره تربیت مربی غدیرشناسی از تاریخ 28 تیر تا 3 شهریور هر روز به جز تعطیلات رسمی، ساعت 15 تا 17 به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

حسینی با بیان اینکه 58 ساعت آموزشی برای این دوره در نظر گرفته شده است، گفت: مهم‌ترین سرفصل‌های این دوره شامل جایگاه حدیث غدیر در مصادر روایی، نقش بانوان در مواجهه با غدير، غدير از نظر مستشرقان و دگرانديشان، روش‌شناسی استناد و احتجاج به حدیث غدیر در منابع فريقين، نقد دیدگاه‌ها و قضاوت‌های سندی و متنی منتقدین حدیث غدیر در منابع اهل سنت، خلافت انتصابي يا انتخابي و تاثير آن در انديشه سياسي، اعتقادي، احكام و زندگي اجتماعي است.

وی اضافه کرد: طلاب در این دوره کارگاهی از محضر اساتیدی چون حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر روستایی معاون پژوهش موسسه آموزشی پژوهشی مذاهب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمحسن مروجی طبسی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاجی ابوالقاسم از اساتید حوزه و دانشگاه بهره مند خواهند شد.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: افرادی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند، گواهینامه پایان دوره دریافت می‌کنند.

حسینی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه http://qh.jz.ac.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر ساعت 8 تا 12 با شماره 32112436 تماس بگیرید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱