برگزاری مرحله ششم طرح مطالعاتی حدیث‌خوانی کتاب شریف اصول کافی

حدیث خوانی

مرحله ششم طرح مطالعاتی حدیث‌خوانی کتاب شریف اصول کافی از بخش دوم کتاب الایمان و الکفر از سوی اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده زهرا حسینی، مدیرکل امور تربیتی در گفتگو با واحد خبر اظهار داشت: به همت اداره قرآن و حدیث، مرحله ششم طرح مطالعاتی حدیث‌خوانی کتاب شریف اصول کافی برگزار می شود.

وی گفت: دوره حدیث خوانی غیر حضوری اصول کافی با هدف انس طلاب و غربت زدایی از منابع معتبر حدیثی از بهمن ماه آغاز شد و تاکنون پنج مرحله از این مسابقات با ارائه سوالاتی از کتاب العشره، کتاب فضل القرآن، کتاب الدعاء، کتاب العلم و کتاب الایمان و الکفر با شرکت طلاب جامعه الزهرا سلام الله علیها برگزار شده است.

حسینی با اشاره به آغاز مرحله ششم این طرح عنوان کرد: این مرحله به بخش دوم کتاب الایمان و الکفر اصول کافی از «بابُ الرّضَاء بِالقَضَاء» تا «باب الحُبّ و البُغض فِی الله» اختصاص دارد و طلاب محترم می‌توانند فایل سؤالات هر مرحله را از سایت و کانال های جامعه‌الزهراء علیهاالسلام دریافت و  پاسخنامه های خود را به پست الکترونیک ذکر شده در دفترچه ارسال کنند.

وی افزود: امکان پیوستن خواهرانی که موفق به شرکت درمراحل قبلی این مسابقات نشده اند به شرط ارائه پاسخ نامه مراحل قبل فراهم شده است.

حسینی مهلت تحویل پاسخنامه مرحله ششم را 20 مرداد ماه اعلام کرد و یادآور شد: شرکت کنندگانی که از مراحل  قبل جا مانده‌اند، می‌توانند پاسخنامه های خود را تا تاریخ مذکور تحویل دهند و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۱۲۴۳۶ تماس بگیرند.

جهت دریافت دفترچه مرحله اول این لینک را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه مرحله دوم این لینک را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه مرحله سوم این لینک را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه مرحله چهارم این لینک را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه مرحله پنجم این لینک را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه مرحله ششم این لینک را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱