دوره‌های جدید جمع‌خوانی کتاب ویژه ایام فراغت تابستان

دوره جمع خوانی

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام الله علیها از برگزاری دوره‌های جدید جمع خوانی کتاب ویژه ایام فراغت تابستان تا 21 مرداد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده ربابه داود الموسوی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به برگزاری برنامه جمع خوانی کتاب از سال ۱۳۹۹، اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون، کتاب‌های "زیبایی شرور" نوشته علامه مصباح یزدی(ره)، "طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن" و "انسان ۲۵۰ ساله" از سلسله جلسات و بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی طی چندین مرحله به خوانش گروهی گذاشته شد و مورد استقبال بسیار خوب طلاب قرار گرفت.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کردک هدف از برگزاری دوره‌های جمع خوانی که به همت اداره کل امور فرهنگی برنامه ریزی و برگزار می‌شود، فرهنگ‌سازی و فراگیرسازی عادت به مطالعه منظم و روزانه است تا انس به مطالعه کتاب و کتابخوانی در تمام مراحل زندگی بانوان نهادینه شود.

داود الموسوی در این باره گفت: با توجه به شرایط موجود از نظر محدودیت‌های ناشی از انتشار ویروس کرونا و لزوم ایجاد فضای مباحثه و هم فکری طلاب، کتاب‌های متنوعی برای این طرح در نظر گرفته شده است.

وی افزود: کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» و «انسان ۲۵۰ ساله» با رویکردی مباحثه محور، نظیر دوره‌های پیش همچنان در ردیف پیشنهادات جمع خوانی قرار دارد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: طلاب علاقه مند که در دوره‌های پیشین جمع خوانی این کتاب‌ها شرکت نداشتند، می‌توانند ضمن ثبت نام در این طرح، به خوانش گروهی این کتاب بپردازند.

داود الموسوی خاطرنشان کرد:  کتاب ارزشمند «نقش و رسالت زن ، جلد ۱» برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی با موضوع عفاف و حجاب در سبک زندگی اسلامی ایرانی و کتاب «اصول و مهارت‌های حسن گزینی- خلق زیباترین رخدادهای نوجوانی» نوشته استاد احمدرضا اخوت برای مخاطبان علاقه مند به مباحث تربیتی در بسته تابستانه جمع خوانی قرار گرفته است.

وی با اشاره به تسهیلات ارائه شده در دور جدید جمع خوانی کتاب، افزود: جهت سهولت تهیه کتاب برای طلاب شرکت کننده در طرح‌های جمع خوانی، با انتشارات هر یک از این کتب هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا اعضای گروه بتوانند از تخفیف‌های ویژه و ارسال رایگان جهت دریافت نسخه چاپی این کتاب‌ها بهره‌مند شوند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در طرح جمع خوانی تابستانه می‌توانند تا 21 مرداد با مراجعه سایت جامعه الزهرا علیهالسلام، سامانه فرهنگی و یا مراجعه به آدرس http://farhangi.jz.ac.ir ثبت نام کنند و با عضویت در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی، به آدرس https://eitaa.com/jz_mft در پیام‌رسان ایتا و https://sapp.ir/jz_m.f.t در پیام‌رسان سروش از جزئیات شرکت در برنامه‌های جمع‌خوانی مطلع شوند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱