مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن برگزار می‌کند:

مسابقه کتاب‌خوانی «مودت و رحمت» ویژه طلاب مراکز تخصصی

مسابقه کتاب خوانی مودت و رحمت

مدیر مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «مودت و رحمت» ویژه طلاب مراکز تخصصی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم شیوا فتح‌الله‌زاده روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: مسابقه کتاب‌خوانی «مودت و رحمت» همزمان با روز بزرگداشت خانواده مصادف با 25 ذی‌الحجه از سوی مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن برگزار می‌شود.

مدیر مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن یادآور شد: سوره هل اتی در روز 25 ذی‌الحجه در شأن اهل بیت پیامبر علیهم‌السلام نازل شد که پس از سه روز روزه و انفاق افطار خود، از طرف خداوند اطعام شدند؛ بر همین اساس شورای فرهنگ عمومی در سال 86، این روز را به نام روز خانواده در تقویم رسمی کشور ثبت کرد.

فتح الله زاده با بیان اینکه طلاب مراکز تخصصی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، تصریح کرد: مسابقه کتاب‌خوانی «مودت و رحمت» برگرفته از کتاب «خانواده قرآنی؛ ویژگی‌ها و وظایف اعضای آن» نوشته حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی عیسی‌زاده است که به آیات الهی و روایات اسلامی در زمینه خانواده قرآنی پرداخته است.

وی افزود: این کتاب در 247 صفحه در قطع وزیری و به همت بوستان کتاب قم منتشر و در چهار بخش کلیات موضوع خانواه، وظایف متقابل زن و مرد، مسئولیت پدر و مادر در برابر فرزندان و ویژگی‌های فرزند صالح تدوین شده است.

مدیر مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن، زمان شرکت در این مسابقه را از 15 شهریورماه تا 15 مهرماه اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می توانند جهت دریافت کتاب و پرسش‌نامه از 15 شهریورماه به دفتر آموزش مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن واقع در طبقه سوم ساختمان شهید قدوسی(ره) مراجعه کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱