سرپرست جدید اداره کل تبلیغ و ارتباطات منصوب شد

انتصاب

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی از سوی معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به عنوان سرپرست جدید اداره کل تبلیغ و ارتباطات منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی در حکمی حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفر عباسی را به عنوان سرپرست جدید اداره کل تبلیغ و ارتباطات منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

«مجموعه فاخر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که به تدبیر و همّت  امام راحل (ره) آن حکیم فرزانه، در حوزه‌ی علمیه قم تأسیس گردید و جمع کثیری از بانوان از سراسر کشور و از دیگر کشورها در این مرکز عالی علمی و تحقیقی پرورش یافته و در اقطار اسلامی منتشر  گشته‌اند، بحمداللّه برکات و آثار خود  را با تلاش‌های سفیران هدایت و مبلّغان خود آشکار ساخته است.

بدیهی است که در عصر کنونی با توجه به نیازهای نوین جوامع مختلف، خصوصاً جامعه اسلامی در عرصه‌های فرهنگی تبلیغی، جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به منظور پاسخگویی به این نیازها، و نیز برای دستیابی به جایگاه مطلوب خود به عنوان سرآمد و الگوی مراکز حوزه‌ای بانوان ونقش‌آفرین در اعتلای نظام اسلامی، نیازمند به باز مهندسی خلّاقانه‌ی روش‌های تبلیغی و ساماندهی هوشمندانه خیل عظیم تربیت‌شدگان این مرکز در سراسر کشور، با رعایت کامل ارزش‌ها و سنت‌های حوزه‌ای است تا زمینه‌ی برقراری ارتباطات اثربخش و هدایتگر دانش‌آموختگان را در میان اقشار مختلف جامعه فراهم و اثرات سودمندی را در بازنمایی پیام دین به ارمغان آورد.

امید است با استعانت از الطاف ربوبی و عنایات خاصّه حضرت بقیه االله عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، همچنین با همّت و درایتی که بحمداللّه از آن برخوردارید و نیز با همدلی و مساعدت کلّیه مدیران و همکاران شریف این اداره کل، در خدمتگزاری به مکتب اهل بیت علیهم‌السلام و انجام شایسته و بایسته وظایف خطیر این مسئولیت ارزشمند موفق و مؤیّد باشید».

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱