«با مهارت، زندگی زودتر قیمتی می‌شود»

آغاز ثبت نام بیستمین دوره مهارتی‌فرهنگی جامعه‌الزهرا(س)

دوره های مهارتی فرهنگی پاییزه

قاسمی زادیان با اشاره به آغاز ثبت‌نام بیستمین دوره مهارتی‌فرهنگی و پنجمین دوره مجازی مهارتی جامعه الزهرا علیهاالسلام، گفت: در این فراخوان، 78 دوره کارگاهی در رشته‌های مختلف هنری، ادبی، مهارتی، رایانه ای و کودک و نوجوان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش روابط عمومی، خانم نیره قاسمی‌زادیان در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به آغاز ثبت نام بیستمین دوره‌مهارتی‌فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام، اعلام كرد: دوره پاییزه مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام با شعار «بامهارت، زندگی کنیم» ویژه بانوان و فرزندانشان اجرا خواهد شد.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: در بیستمین دوره‌ مهارتی فرهنگی این اداره، 78 دوره کارگاهی در رشته‌های مختلف هنری، ادبی، مهارتی، رایانه ای و کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است.

قاسمی زادیان افزود: 33 کارگاه درگرایش هنرهای دستی، 13 کارگاه مهارت‌های رایانه، 10کارگاه هنرهای تجسمی،9 کارگاه هنرهای ادبی، 6 کارگاه مهارت‌های زندگی و 7 کارگاه در بخش کودک و نوجوان برای این دوره برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه پس از شیوع بیماری کرونا، پنجمین دوره مجازی مهارتی را برگزار می‌کنیم، گفت: تنوع بالای دوره‌ها به دلیل پوشش استعدادهای متنوع و فراوانی درخواست‌های فراگیران، رقم خورده است.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: در دوره تابستانه،61کارگاه مهارتی فرهنگی  با حضور هزار و 546 نفر و با رضایت حداکثری برگزار شد.

قاسمی زادیان تصریح کرد: دوره پاییزه نیز با اجرای 78 كارگاه متنوّع، جذاب، کاربردی در دو نوبت صبح و عصر، در صورت رسیدن به حدنصاب برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: دوره‌های ویژه کودک و نوجوان، در پایان هفته و روز تعطیلی مدرسه‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: از ویژگی‌های این دوره‌های کارگاهی، علاوه بر قیمت مناسب، تدریس دوره‌ها توسط بانوان متعهد و متخصص و مجرّب است.

قاسمی زادیان با بیان اینکه ثبت‌نام پاییزه از تاریخ 6 مهر آغاز و تا 20 مهر 1400 ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: علاقه مندان می‌توانند از طریق پیوند http://el.jz.ac.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در كانال رسمی اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی به آدرس https://eitaa.com/edare_amf_jz در جریان دقیق کارگاه‌ها و سرفصل آموزش‌های مهارتی فرهنگی قرار بگیرند.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایان یادآور شد: در صورت نیاز به مشاوره نیز با آیدی @amozeshhaymaharati در خدمت فراگیران اداره خواهیم بود.

 

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱