شرکت بیش از 170 طلبه غیرحضوری و مجازی در دوره‌های تربیت مربی قرآن و حدیث

دوره های قرآن و حدیث غیرحضوری

بیش از 170 طلبه غیرحضوری و مجازی در دوره‌های تربیت مربی قرآن و حدیث که در ایام فراغت تابستان به صورت آنلاین برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم صدیقه حاجی‌پور روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوره‌های تابستانی تربیت مربی نهج البلاغه و آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن و آموزش تجوید قرآن از سوی واحد فرهنگی تربیتی مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری و با همکاری اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به صورت آنلاین در حال برگزاری است.

مدیر مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی اظهار داشت: 62 نفر از طلاب غیرحضوری و مجازی در دوره تربیت مربی نهج‌البلاغه، 33 نفر در دوه آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و 78 نفر در دوره آموزش تحوید قرآن مجید ثبت نام کرده اند.

حاجی پور تصریح کرد: آخرین جلسه دوره تربیت مربی نهج‌البلاغه به صورت حضوری در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد و طلاب شرکت‌کننده از شهرهای مختلف کشور در این جلسه حضور یافتند.  

وی با بیان اینکه مدرک معتبر به شرکت‌کنندگان در دوره‌ نهج البلاغه اعطا می‌شود، یادآور شد: دوره تکمیلی تربیت مربی نهج‌البلاغه در سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود و فراخوان آن به زودی اعلام خواهد شد.

مدیر مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی، ضمن قدردانی ویژه از همکاران اداره قرآن و حدیث در پایان تصریح کرد: دوره‌های قرآنی و حدیثی با همکاری این اداره در طول سال برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱