از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(س) اعلام شد:

اعلام فراخوان ثبت نام در چهارمین دوره تربیت محقق

تربیت محقق اسلاید شو1

مهلت ثبت نام در چهارمین دوره تربیت محقق ویژه بانوان طلبه از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام تا 20 آبان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ریحانه حقانی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به فراخوان ثبت نام چهارمین دوره تربیت محقق از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام، اظهار کرد: این معاونت به منظور ظرفیت‌سازی، پرورش استعدادهای پژوهشی محققان و رشد و بالندگی آنان در عرصه پژوهشگری، چهارمین دوره «تربیت محقق» را برگزار می‌کند.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام به شرایط پذيرش در این دوره اشاره کرد و افزود: اساتید و طلاب شاغل به تحصیل و فارغ‌التحصیل سطح ۳ و ۴ جامعه الزهرا علیهاالسلام می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

حقانی ادامه داد: طلاب شاغل به تحصیل و فارغ‌التحصیل سطح ۲ جامعه الزهرا علیهاالسلام و دیگر بانوان طلبه حوزوی در صورت داشتن ویژگی خاص و تأیید کمیسیون پذیرفته می‌شوند.

وی اضافه کرد: در این فراخوان طلاب و اساتید، مجاز به شرکت در دوره‌های هم‌سو با رشته تحصیلی خود هستند و در موارد خاص، منوط به تأییديه کمیسیون است.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام در ادامه به تشکیل حلقه‌هاي پژوهشي در این دوره اشاره کرد و بیان داشت: در این دوره، ۸ حلقه پژوهشی شامل «تفسیر و علوم قرآن»، «فقه و اصول»، «تبلیغ با گرایش حج»، «تعليم و تربیت اسلامی»، «تاریخ اسلام»، «فلسفه اسلامي»، «كلام اسلامي» و «مطالعات اسلامي زنان» تشکیل می‌شود.

حقانی همچنین به تشکیل و راه اندازی دوره تربیت محقق با محوریت «بیانیه گام دوم» اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره برای دومین بار ذیل رشته‌های تخصصی اجرا می‌شود.

وی با اشاره مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این دوره، گفت: علاقه مندان می‌توانند فرم ثبت نام را از سامانه https://pajohesh.jz.ac.ir دریافت کرده و به همراه آخرين مدرك تحصيلي يا گواهي اشتغال به تحصيل در زمان مصاحبه علمی و مستندات پژوهشی ذکر شده در فرم ثبت نام در زمان مصاحبه علمی ارائه کنند.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام، مهلت ثبت نام در این دوره را تا 20 آبان اعلام کرد و بیان داشت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۱۲۴۲۸ تماس بگیرید.

حقانی با بیان اینکه اولویت برگزاری دوره به صورت حضوري خواهد بود، یادآور شد: شیوه برگزاری دوره با توجه به شرایط کرونا و شرکت کنندگان تصمیم گیری خواهد شد.

راهنمای استفاده از سامانه پژوهش

 تصویر خبر

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱