نشست مجازی مدیرگروه تفسیر و علوم قرآن با طلاب سطح چهار جدیدالورود

شفیعی دارابی

نشست مجازی مدیر گروه علمی تفسیر و علوم قرآن با طلاب سطح چهار جدیدالورود مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن کریم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی دارابی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، پس از اعلان رسمی اسامی طلاب قبول شده در مقطع تحصیلی سطح چهار رشته تفسیر و علوم قرآن توسط واحد پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام، گروه علمی «تفسیر و علوم قرآن» با همکاری مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن جامعه الزهرا علیهاالسلام، اقدام به برگزاری نشستی مجازی با طلاب پذیرفته شده در این مقطع عالی تحصیلی نمود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین شفیعی دارابی طی این نشست علمی- آموزشی، به بازگویی نکاتی کاربردی و سودمند پرداخت و ضمن تبریک به طلاب پذیرفته شده در این مقطع تحصیلی عالی، اظهار داشت: امام علی علیه‌السلام در نهج البلاغه می فرمایند: «الفُرصَه تمُّر مرِّ السَحاب فانتَهِزوا فُرَصَ الخَیّر؛ فرصت مانند ابر از افق زندگی می‌گذرد، مواقعی که فرصت‌های خیری پیش می‌آید، غنیمت بشمارید و از آن‌ها استفاده کنید».

مدیر گروه علمی تفسیر و علوم قرآن جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: خداوند متعال را شاکر باشید که از سه گردنه سخت آزمون های کتبی و شفاهی و پذیرشی عبور کرده و نامتان در لیست پذیرفته شدگان در یکی از دو گرایش «تفسیر تطبیقی» و «علوم و معارف قرآن» مقطع تحصیلی سطح 4 تفسیر قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی دارابی بیان داشت: با توجه به مفاد حدیث مذکور و روایات مشابه آن، شایسته است از اوقات پیش روی خویش، به بهترین وجه، استفاده کرده و بر توانمندی و داشته‌های علمی آموزشی و پژوهشی خویش بیافزایید.

وی تصریح کرد: ثمردهی تلاش‌های مسئولان اجرایی، آموزشی، پژوهشی و تربیتی در مرکز تخصصی تفسیر و گروه علمی تفسیر و علوم قرآن، متفرع بر مدیریت درست زمان از سوی شما بانوان طلبه بزرگوار و تلاش های روزافزون شما خواهد بود و قطعا هرنوع کوتاهی در عرصه‌های یادشده، ضمن آنکه موجب عدم رشد علمی بانوان طلبه خواهد شد، عقوبت سخت الهی را نیز در پی خواهد داشت.

مدیر گروه علمی تفسیر و علوم قرآن جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه گروه علمی تفسیر از انتقادات و پیشنهادات سازنده بانوان طلبه استقبال می‌کند، تأکید کرد: باورم این است که اینگونه اقدامات خیرخواهانه شما طلاب، موجب برنامه‌ریزی بهتر و کارآمدتر از سوی مسئولان مربوطه خواهد شد و در نتیجه زمینه برای دست‌یابی به نتایجی برتر فراهم خواهد آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی دارابی عنون کرد: بی تردید، تلاش علمی و عملی طلاب مجموعه فخیم آموزشی جامعه الزهرا علیهاالسلام به ویژه طلاب مقطع تحصیلی سطح چهار، موجب تحقق آرزوهای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خواهد شد؛ پس، از هیچگونه تلاش در این راستا کوتاهی نکنید.

وی در پایان اظهار داشت: انتظار از شما بزرگواران این است که ضمن کوشش در جهت رشد علمی، از توجه به آفات و آسیب‌های مربوطه نیز دریغ نورزید؛ تکبر و غرور، یکی از مهمترین آسیب‌ها است که همه انسان‌ها را تهدید می‌کند و باعث مشکلاتی در خانواده و جامعه می‌شود؛ پس مواظب باشید با پذیرفته شدن در این مقطع تحصیلی مهم، دچار این خصلت‌های ناپسند نشوید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱