دوره تخصصی تربیت مبلغ پذیرش جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود

دوره تربیت مبلغ پذیرش جامعه الزهرا

دوره تخصصی تربیت مبلغ پذیرش جامعه‌الزهرا(س) ویژه مبلغان علاقه مند به تبلیغ در فضاهای عمومی، مجازی و رسانه ای برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی، دوره تخصصی تربیت مبلغ پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سوی اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

این دوره با هدف شناسایی نیروهای توانمند در امر تبلیغ جایگاه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، تربیت تخصصی مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برای تبلیغ در امر پذیرش، بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های تبلیغی در فضاهای حقیقی، مجازی و رسانه و همچنین هدفمند کردن شناسایی و جذب مخاطب در نظر گرفته شده است.

شرایط پذیرش در این دوره شامل اتمام سطح 2 تحصیلی، گذراندن دوره عمومی طرح شمیم (مهارت‌های شش‌گانه تبلیغ شامل ارتباطی، کلاسداری، سخنوری، مدح و رثاء، رسانه و پاسخگویی)، تعهد به شرکت منظم و مستمر در دوره، تعهد به همکاری با اداره امور مبلغان و موفقیت در آزمون پایان دوره است.

مبلغان فعالِ فاقد شرط فوق، با داشتن 2 سال سابقه تبلیغی می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

مبلغان در صورت نداشتن سابقه تبلیغ، دوره مهارت‌های عمومی را به صورت فشرده گذرانده و این مهارت‌ها در قالب پیش‌نیاز برای پذیرفته شدگان، برگزار می‌شود.

مهلت ثبت نام در این دوره تا پایان آذر است و علاقه مندان می‌توانند به سامانه شمیم به نشانی http://shamim.jz.ac.ir مراجعه کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱