«بسمه تعالی»
«وَالْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ يَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ» (توبه 71)
« مردان و زنان با ایمان، ولیّ و یاور یکدیگرند همواره امر به معروف و نهی از منکر مینمایند »
با توجه به آموزه های دینی مبنی بر لزوم نظارت عمومی و تاثیر فراوان آن، مدیریت محترم جامعه الزهرا (سلام الله علیها)، دیدگاه ها و نظرات، انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای سروران گرامی را هدیه معنوی تلقی نموده و از آنها استقبال می نماید لذا خواهشمند است نظرات، گزارشات و راهکارهای ارزشمندتان را در سامانه نظارت عمومی ارسال نمایید.
« قابل توجه مراجعین محترم نظارت عمومی »
درخصوص پیامهای آموزشی در «سامانه دانش پژوهان» آیکن «ارسال پیام به آموزش» فعال می باشد.
جهت ارسال و پیگیری پیامهای آموزشی، مستدعی است از طریق «سامانه دانش پژوهان» بخش «ارسال پیام به آموزش» اقدام نمایید.
«بخشی از دستورالعمل نظارت عمومی»
ماده 3) سیاست و مشی نظارت عمومی:
- دارای مشی بهبود و اصلاح با تقویت نقاط مثبت.
- حفظ کرامت، احترام، اسرار و آبروی افراد.
- تقویت نظارت عمومی با رویکرد پیشگیرانه.
ماده 6) طرق دریافت گزارشات به صورت ذیل می باشد:
- سامانه (سایت) نظارت عمومی. - اتوماسیون اداری. - پست و صندوق الکترونیکی. - صندوق نظارت عمومی. - ارتباطات و تماس تلفنی با اداره نظارت و بازرسی.
تبصره) گرچه ثبت مشخصات ارسال کنندگان از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس و ایمیل، الزامی نمی باشد ولی در خصوص شکایات جهت احقاق حقوق افراد، ثبت مشخصات ارسال کننده الزامی است.
ماده 11) در صورتی که گزارشات حاوی شکایت و مشخصات شاکی باشد، به مرجع یا کمیته ذی ربط ارجاع می شود.
ماده 8) درصورتی که پیامی به یکی از صور ذیل، تنظیم و ارسال گردد، جزء گزارشات غیرقابل پیگیری (در نظارت عمومی) محسوب می شود:
1 - درصورتی که ادعای مطرح شده معطوف به موضوع، بدون ارائه مستندات، دلیل یا شاهد باشد.
2 - کلی و مبهم بودن گزارش بطوری که نقاط و نکات مشخصی را بیان نکرده باشند.
3 - گزارشاتی که پاسخ آنها از طریق سایر واحدهای جامعه، سامانه و سایت مربوط، مراجعه به اطلاعیه، آیین نامه و دستورالعملهای مربوط، قابل دریافت باشد.
مستدعی است؛ در خصوص پیامهای آموزشی خود، از طریق «سامانه دانش پژوهان» بخش «ارسال پیام آموزشی» اقدام نمایید.