آغاز ثبت نام در کارگاه ایده پردازی قرآنی (از ایده تا تولید)

کارگاه ایده پردازی

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری کارگاه ایده پردازی قرآنی (از ایده تا تولید) در اسفند ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به ضرورت برگزاری کارگاه ایده پردازی قرآنی (از ایده تا تولید) از سوی اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، اظهار داشت: این کارگاه در سه مرحله مقدماتی، تکمیلی وپیشرفته به مدت هر مرحله 14 ساعت درنظر گرفته شده است .

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام به سرفصل‌های این دوره اشاره کرد و گفت: سرفصل‌های این دوره شامل نظام معناشناسی توحید، جایگاه ایده در نظام معناشناسی توحید، ساحت قدسی هنرمند در نظام معناشناسی توحیدی قرآن، کلمات کلیدی و واژگان کانونی قرآن در نظام ایده‌پردازی  توحیدی و ظرفیت‌شناسی کلمات کلیدی قرآن جهت تبدیل به ایده هستند.

وی افزود: ایده و ایده پردازی در قرآن، انواع ایده در قرآن، چگونگی اقتباس از ایده‌های قرآنی، انواع اقتباس از ایده‌های قرآنی، اقتباس آزاد، اقتباس وفادار و غیره از ایده‌های ناظر در قرآن، انواع اقتباس در استخراج ایده روایی و ایده داستانی از قرآن، تمرینات عملی شناسایی ایده و ظرفیت‌شناسی و نقد و تحلیل  ایده‌های کلاسی از دیگر سرفصل‌های این دوره هستند.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام متذکر شد: دوره مقدماتی کارگاه ایده پردازی قرآنی (از ایده تا تولید) روزهای دوشنبه از 9 اسفند به مدت 14 ساعت با همکاری انجمن رسانه (ارج) برگزار می‌شود و جناب آقای سیدابوالقاسم صالحی زاده استاد دانشگاه صدا و سیما و منتقد رسانه به ارائه این دوره می‌پردازد.

حکمت نیا اضافه کرد: طلاب، مبلغان و دانش آموختگان تا تاریخ 5 اسفند با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین؛ قسمت دوره‌ها / دوره کارگاه ایده پردازی ثبت نام کنند.

وی در ادامه یادآور شدند متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره داخلی 32112093 تماس بگیرند

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: پس از اتمام ثبت نام نحوه شرکت در دوره اطلاع رسانی خواهد شد.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱