مدیر سلسله رویدادهای فصلی جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

نقش اساتید در جریان سازی و برنامه تحول نظام آموزشی حوزه

خانم ازناوی

ازناوی با اشاره به حضور اساتید به عنوان حلقه‌های میانی در جریان سازی، گفت: اساتید حوزه می‌توانند در جریان سازی و برنامه تحول حوزه قدم‌های بزرگی بردارند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فاطمه ازناوی در دومین روز نخستین رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که در سرای حضرت خدیجه علیهاالسلام برگزار شد، عنوان کرد: در سرفصل نویسی باید نیازهای جامعه در نظر گرفته شود و متناسب با آن سرفصل، مواد و متون آموزشی مورد چینش قرار گرفته شود.

مدیر سلسله رویدادهای فصلی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطر نشان کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، تحول آفرینی حوزه مبتنی بر جهت دهی به کتب درسی، بازنگری در متون و با تجدید نظر در سرفصل‌ها اتفاق خواهد افتاد.

ازناوی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در تخصصی شدن رشته‌ها، اظهار امیدواری کرد با اصلاح سرفصل‌های آموزشی در نظام حوزه از طریق شبکه رویدادها در جهت تحول نظام آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها گام‌هایی برداشته شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امامین انقلاب بارها تأکید داشتند که اگر جریان سازی قرار است اتفاق بیفتد، بانوان سردمداران تحولات بودند، امید است با خروجی این رویدادها در تحول نظام آموزشی اتفاقات خوبی رقم بخورد.

مدیر سلسله رویدادهای فصلی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: جامعه الزهرا سلام الله علیها به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در راستای تشکیل حلقه‌های میانی و تشکل‌سازی با برگزاری رویدادهای فصلی گام مهمی برداشته و ان‌شاءالله با تأسی به حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان بانوی پیشران در عرصه‌های مختلف، گام مهمی را به سمت تحول‌آفرینی در نظام آموزشی برمی‌دارد.

ازناوی تأکید کرد: اگر در این چند روز رویداد آموزشی به پایان رسید، این رویداد را سرآغاز یک جریان، شبکه سازی و روند در نظام آموزشی در نظر بگیرید که اتفاقات مهم و اثرگذاری را در جریان آموزش و پسارویداد به دنبال خواهد داشت.  

وی با اشاره به حضور اساتید به عنوان حلقه‌های میانی در جریان سازی، گفت: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی ویژگی‌هایی را برای حلقه‌های میانی در نظر می‌گیرند، از جمله افرادی اندیشه ورز که قابلیت هدایت، رهبری، راهبری و همچنین قابلیت حل مسائل را دارند و این ویژگی‌ها در اساتید حوزه وجود دارد که می‌توانند در جریان سازی و برنامه تحول حوزه قدم‌های بزرگی بردارند.

مدیر سلسله رویدادهای فصلی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه به تبیین روند کار گروه‌های شرکت کننده پرداخت.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱