افتتاح پایگاه قرآنی نوغان در کانون استان خراسان رضوی

پایگاه قرآنی نوغان

کارشناس مسئول اداره انجمن‌ها و تشکل‌های جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از افتتاح پایگاه قرآنی نوغان در کانون استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم منصوره موحدی پور در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: همزمان با ایام ولادت باسعادت حضرت زینب سلام‌الله‌علیها، پایگاه قرآنی نوغان در کانون استان خراسان رضوی راه اندازی شد.

کارشناس مسئول اداره انجمن‌ها و تشکل‌های معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این مراسم با حضور طلاب و فعالان فرهنگی کانون جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در محله نوغان شهر مشهد برگزار شد.

موحدی پور در ادامه گفت: محله نوغان یکی از محله‌های قدیمی شهر مشهد است که در زمان شهادت امام رضا علیه السلام، زنان این محله جهت اجازه شرکت در مراسم تشییع پیکر امام رضا علیه‌السلام، مهریه خود را به همسرانشان بخشیدند؛ اکنون نیز بعد از گذشت سال‌ها از شهادت امام رضا علیه السلام، همه ساله بانوان محله نوغان در قالب دسته عزاداری در روز شهادت ایشان به سمت حرم مطهر رضوی حرکت می‌کنند.  

وی خاطرنشان کرد: افتتاح پایگاه قرآن در محله نوغان به جهت برجسته کردن تأثیرگذاری اجتماعی، سیاسی بانوان و ولایتمداری ایشان و تأسی به حرکت بانوان نوغان است.

کارشناس مسئول اداره انجمن‌ها و تشکل‌های جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: در این مراسم، سرکار خانم زهره امانی به عنوان مسئول مرکز قرآنی معرفی شد و از طلاب و فعالان فرهنگی جهت حضور در فعالیت‌های قرآنی کانون دعوت بعمل آورد.

موحدی پور گفت: برگزاری مسابقه ویژه کودکان و اهدای یادبود به همه کودکان حاضر در مراسم، تجلیل از مادران دارای چهار فرزند به بالا، مولودی خوانی،ثبت نام و تکمیل فرم همکاری در پایگاه قرآنی از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این مراسم بود.

 تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱