همزمان با ایام ولادت منجی عالم بشریت؛

جشن «من و دخترم» ویژه طلاب متاهل و فرزندان دخترشان برگزار می شود

امام زمان

همزمان با ایام ولادت حضرت بقیه الله (عج) جشن «من و دخترم» ویژه طلاب متاهل و فرزندان دخترشان و نیز خانواده کارکنان روز دوشنبه در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، کارشناس مسئول اداره امور خانواده طلاب درگفتگو با واحد خبر، از برگزاری جشن مادر دختری با عنوان «من و دخترم» ویژه طلاب جامعه الزهرا سلام الله علیها و فرزندان ایشان و نیز خانواده کارکنان این موسسه آموزشی روز دوشنبه پانزدهم اسفند ماه در ایام میلاد منجی عالم بشریت در جامعه الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

خانم طالبیان با بیان اینکه رابطه مادر و دختر یک رابطه منحصر به فرد است که می تواند الگوی زندگی آینده دختران شود و در شرایط فعلی که ارتباطات انسانی دچار تحول شده، جا دارد با برگزاری ویژه برنامه هایی، صمیمت بین پدر و مادر و فرزندان بیشتر شود، افزود: تقویت روحیه نشاط و شادابی طلاب و فرزندان ایشان با ایجاد محفل شاد و جذاب، آشنایی فرزندان طلاب با یکدیگر، تقویت انگیزه فرزندان دختر طلاب جهت تحصیل در مجموعه از اهداف برگزاری جشن «من و دخترم»  است.

وی ادامه داد: این جشن با همکاری انجمن خانواده روز دوشنبه 15 اسفند ماه از ساعت 13 در صحن آموزشگاه امام رضا علیه السلام و در جوار مزار شهدای گمنام برگزار می شود.

 کارشناس مسئول اداره امور خانواده طلاب اجرای برنامه های متنوع و جذاب از جمله سرود، برپایی میز مشاوره، مسابقه فرهنگی، حضور در نشست های صمیمانه، پذیرایی ناهار، مولودی خوانی، عطر افشانی مزار شهدا، گرفتن عکس یادگاری از مادر و دختر، طراحی جلوه های جذاب، نقاشی روی صورت کودکان، برگزاری نماز مغرب و عشاء و استفاده نیم بها از استخر (به مبلغ 15000 تومان) همراه با واتر پلو تفریحی را از جمله برنامه های این جشن عنوان کرد.

طالبیان گفت: یکی از برنامه های ویژه این روز، برپایی میز فروش کیک و غذا توسط مادر و دختر است و هر کدام از شرکت کنندگان می توانند با طبخ یک نوع غذا و یک نوع کیک یا شیرینی آن را در معرض فروش به دیگران قرار دهند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: طلاب محترم برای شرکت در این برنامه می توانند تا روز شنبه 13 اسفند ماه مشخصات خود را به صورت زیر به سامانه پیامکی  30007227002627  ارسال نمایند.

(نام، نام خانوادگی، کدملی و کدتحصیلی طلبه) و (نام و نام خانوادگی و سن فرزند دختر) و درخواست استفاده از استخر را دارم (یا ندارم)

گفتنی است، درصورت ضرورت شماره تلفن 32112632  از ساعت 8 تا 10 پاسخگوی شماست.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱