«خودمان روایت کنیم، قبل از اینکه اشتباه روایتمان کنند»

فراخوان همکاری در تیم رسانه‌ای دومین رویداد فرهنگی جامعه‌الزهرا(س)

فراخوان همکاری در تیم رسانه ای دومین رویداد فرهنگی

فراخوان همکاری در تیم رسانه‌ای دومین رویداد فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) با موضوع «الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان» اعلام شد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دومین رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان» اردیبهشت سال 1402 برگزار می‌شود.

مدیر دومین رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: با توجه به گسترده‌ بودن فعالیت‌های رویداد، ضروری است که این فعالیت‌ها به شکل صحیح روایت و اطلاع رسانی شود، بر همین اساس، تیم رسانه ای دومین رویداد فرهنگی راه اندازی می‌شود.

حکمت نیا با اشاره به شعار «خودمان روایت کنیم قبل از اینکه اشتباه روایتمان کنند»، به شرایط عضویت طلاب در تیم رسانه ای اشاره کرد و گفت: سکونت در قم، دارا بودن وقت کافی و طلاب درحال تحصیل یا فارغ التحصیل سطح ۲ از جمله شرایط عمومی جهت شرکت در این فراخوان است.

وی افزود: در بخش رسانه، طلابی که دارای مهارت ساخت کلیپ گزارش و معرفی فعالیت‌ها، ساخت عکس‌نوشته، پوستر، اینفوگرافی وغیره و همچنین مهارت عکاسی یا فیلم برداری هستند، می‌توانند برای فعالیت در این بخش اقدام کنند.

مدیر دومین رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: طلاب دارای مهارت برقراری ارتباط با نهادها و افراد مختلف و مهارت ارتباط‌گیری سریع و مؤثر می‌توانند برای فعالیت در بخش روابط عمومی تیم رسانه ای رویداد فرهنگی ثبت نام کنند.

حکمت نیا یادآور شد: علاقه مندان جهت همکاری و شرکت در این فراخوان می‌توانند با ارسال پیام به شناسه کاربری @sdadgar اعلام همکاری کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱