به همت معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(س)؛

اولين دوفصلنامه علمی دوزبانه «مطالعات دینی» منتشر شد

مطالعات دینی جلد اول

نخستین شماره دوفصلنامه علمی دوزبانه فارسی انگلیسی «مطالعات دینی» به همت معاونت پژوهش و با همکاری مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، اولین دوفصلنامه علمی دوزبانه انگلیسی فارسی «مطالعات دینی» به همت معاونت پژوهش و مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها منتشر شد.

این نشریه به صاحب امتیازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، مدیر مسئولی سرکار خانم ریحانه حقانی به چاپ رسیده است.

در نخستین شماره این نشریه، 2 مقاله به زبان انگلیسی و 4 مقاله به زبان فارسی منتشر شده است که مقالات انگلیسی شامل «The Prophet’s (P.B.U.H.) Action to Create Unity in the Muslim» تألیف راضیه نوروزی و مژگان گائینی و «His Rule  Imam Ali’s (A.S.) Management Measures to Prevent Conflict during» تألیف وحیده پیشوایی و اشرف هاشمی هستند.

مقالات «مسلمان شدن زنان غربی» به نگارش مریم الهی و الهه صالح؛ «الگوهای فردی معنویت و وجدان اجتماعی» به کوشش فاطمه سادات مرتضوی و اشرف سادات هاشمی؛ «اثرات چرخشی معنا» تألیف سمانه آقا طهرانی و الهه صالح و «تطبیق نظریه حس باطن از منظر فارابی و ابن سینا» به نگارش مهری بیات و مژگان گائینی نیز از دیگر مقالات منتشر شده در این نشریه هستند.

اساتید و پژوهشگران می‌توانند مقالات علمی خود را از طریق ایمیل نشریه به نشانی ned@jz.ac.ir ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های نشریه ۳۲۱۱۲۳۴۲-۳۲۱۱۲۴۰۰ تماس بگیرند.

نخستین شماره نشریه «مطالعات دینی»

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱