بخشی نگری آفت فعالیت گروهی است

دیدار معاونت منابع انسانی با مدیر

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام همفکری، هم‌افزایی و تعامل بیشتر بخش‌ها با هم را رمز موفقیت در کار دانست و بیان داشت: بخشی نگری آفت کار گروهی است، احساس شراکت و رضایت در کارها با جامع‌نگری حاصل خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم برقعی در دیدار معاون منابع انسانی و پشتیبانی و مدیران این معاونت با تبریک عید سعید فطر با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در این معاونت با وجود امکانات و منابع محدود، گفت: در فعالیت‌های اداری همواره افق بلندتر از آنچه وظیفه است باید در نظر گرفته شود تا انتظارات برآورده شود.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه واحد منابع انسانی می‌تواند با تصمیمات و فعالیت‌های خود انرژی مثبت به همه مجموعه تزریق کند بیان داشت: تعهد کاری در جامعه الزهرا علیهاالسلام منحصربه‌فرد و ویژه است و با توجه به این ویژگی مثبت می‌توان با همدلی و همراهی بسیاری از مشکلات را حل کرد.

وی با اشاره به این‌که امسال باید تمرکز بیشتری روی معنویات داشته باشیم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از فعالیت‌های صورت گرفته در جامعه الزهرا علیهاالسلام ابراز رضایت کرده‌اند ولی این به معنای مطلوبیت کامل کارها نیست از این رو باید تلاش و فعالیتمان را بیشتر، دقیق‌تر و بر اساس مطالعات پایه انجام دهیم.

عضو شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه، همفکری، همراهی، هم‌افزایی و تعامل بیشتر بخش‌ها با هم را رمز موفقیت در کار دانست و بیان داشت: بخشی نگری آفت کار گروهی است، باید نگاه بازتری به همه فعالیت‌ها داشت و فعالیت هر بخش را محصول کل جامعه دانست، در این صورت است که احساس شراکت و رضایت در کارها بیشتر ایجاد خواهد شد.

در ادامه مهندس حدادی فام نیز با تبریک عید سعید فطر، از آمادگی معاونت منابع انسانی و پشتیبانی در سال جدید برای ارائه خدمات و حمایت از فعالیت همه بخش‌های مجموعه خبر داد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱