حضور انتشارات جامعه‌الزهرا(س) در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب

انتشارات جامعه الزهرا

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر از حضور و فعالیت انتشارات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر عمرانی فر در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از 20 اردیبهشت آغاز شده و تا 30 اردیبهشت ادامه دارد، اظهار داشت: انتشارات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برای دومین بار در بخش مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

رئیس انتشارات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به عرضه 68 عنوان کتاب از سوی این انتشارات، گفت: این انتشارات آثاری را در موضوعات علوم و مطالعات قرآنی، فقه و اصول، کلام (عقاید)، فلسفه و منطق، تاریخ اسلام و سایر موضوعات دینی چاپ و منتشر کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید کتاب از غرفه مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به نشانی https://book.icfi.ir/book?page=1&size=12&exhibitorId=2233 مراجعه کنند.

وی یادآور شد: مزایای خرید از نمایشگاه کتاب افزون بر بهره‌مندی از بن کتاب، استفاده از ۲۰درصد تخفیف و ارسال رایگان کتاب به سراسر کشور است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱