راه اندازی کانون طلاب جامعه‌الزهرا (س) در استان‌ سیستان و بلوچستان

کانون های استانی

خانم داود الموسوی از تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات هسته مرکزی کانون‌ در استان‌ سیستان وبلوچستان به مرکزیت شهر زاهدان  خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده ربابه داود الموسوی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به فرآیند آماده‌سازی و ارتباط با طلاب استان‌ سیستان و بلوچستان  جهت سفر و تشکیل مجمع عمومی در اداره تشکل‌ها، اظهار داشت: استان‌ سیستان وبلوچستان، سیزدهمین استانی است  که کانون استانی طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در آن‌ راه اندازی می‌شود.

وی یادآور شد: امروز وضعیت فرهنگی استان سیستان و بلوچستان دچار خلأ و مشکلات فراوانی است و فعالیت‌های فرهنگی در این استان با آسیب‌های جدی روبرو است. لذا برای عبور از بحران‌های فرهنگی این استان می‌بایست بانوان طلبه جوان فعال در قالب تشکیلاتی به نام کانون گرد هم آیند تا با تقویت بانوان در عرصه‌های مختلف فرهنگی به دنبال حل مسائل آن استان باشند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به انجام زیرساخت‌های راه اندازی کانون‌ استان‌ سیستان و بلوچستان، گفت: پس از فراخوان تشکیل کانون در این استان‌ و عضویت طلاب درگروه ایتا، طلاب متقاضی عضویت در شورای مرکزی کانون کاندیدا شده و رزومه خود را جهت شرکت در انتخابات ارسال نموده که با سفر به این استان و تشکیل مجمع عمومی، انتخابات برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طلاب استان سیستان وبلوچستان از طریق پیوند https://eitaa.com/joinchat/471400858Cf845ade32a می‌توانند عضوگروه استان خود شده و در خصوص زمان تشکیل مجمع عمومی و نیز فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی کانون استانی خود مطلع شوند.

وی در ادامه افزود: در نهایت با برگزاری انتخابات و شکل‌گیری هسته مرکزی، مراحل تصویب و اعطای حکم کانون توسط مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ازطریق وبینار، فعالیت‌های طلاب به صورت رسمی آغاز خواهد شد. 

مدیرکل اداره امور فرهنگی در پایان ضمن قدردانی از طلاب فعال در استان  سیستان وبلوچستان، از آنان برای مشارکت و همکاری در برپایی کانون‌ استانی دعوت بعمل آورد و گفت: کانون‌ها، محل تجمع و انجام کار تشکیلاتی و کارورزی طلاب در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

علاقه‌مندان جهت کسب آگاهی بیشتر با شماره ۰۲۵۳۲۱۱۲۴۳۴ تماس بگیرند. 

دریافت اساسنامه تیپ کانون‌های استانی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱