امضای تفاهم نامه همکاری میان جامعه الزهرا و پژوهشگاه قوه قضاییه

تفاهم نامه همکاری میان جامعه الزهرا و پژوهشگاه قوه قضاییه (10)

تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی میان جامعه الزهرا علیهاالسلام و پژوهشگاه قوه قضاییه با حضور مدیران این دو مجموعه به امضا رسید.

 

به گزارش روابط عمومی، جلسه امضای تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی میان جامعه الزهرا علیهاالسلام و پژوهشگاه قوه قضاییه با حضور سرکار خانم سیده زهره برقعی و حجت الاسلام والمسلمین مهدی هادی پیش از ظهر امروز در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

در این جلسه سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه حضور بانوان طلبه در قوه قضاییه باید همراه با آگاهی از قوانین و مسائل حقوقی و شناخت مسائل دینی و فقهی باشد، اظهار داشت: از این رو و با توجه به اینکه می خواهیم این حضور با کمترین آسیبی همراه باشد تصمیم بر آن شد که همکاری های طرفین با رویکرد علمی و پژوهشی آغاز شود.

حجت الاسلام والمسلمین هادی رییس پژوهشگاه قوه قضاییه نیز با اشاره به اینکه این تفاهم نامه نخستین ارتباط سازمانی قوه قضاییه با مجموعه حوزه های علمیه خواهران و جامعه الزهرا علیهاالسلام است گفت: در پژوهشگاه سعی ما بر انجام پژوهش های بدیع و نو است و از انجام کارهای صوری، تکراری و موازی پرهیز می کنیم.

وی خواستار معرفی نمایندگان دو طرف و تشکیل دبیرخانه مشترک با جامعه الزهرا علیهاالسلام برای پیگیری طرح ها و برنامه های مشترک در سطوح مختلف طلاب، اساتید و پژوهشگران شد و بیان داشت: توجه قوه قضاییه به استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی جامعه الزهرا علیهاالسلام حرکت بزرگی است که امروز با امضای این تفاهم نامه کلید می خورد.

گفتنی است، هم افزایی سازمان یافته و توسعه و تعمیق همکاری های آموزشی و پژوهشی با در نظر گرفتن تمامی ظرفیت های موجود طرفین از اهداف این تفاهم است که در 5 ماده تدوین و به امضای طرفین رسید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱