برگزاری دومین پیش رویداد آموزشی تربیتی جامعه الزهرا (س)

رویداد آموزشی تربیتی ویژه اساتید - Copy

دومین پیش رویداد آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «شیوه‌های آموزش کارآمد در علوم حوزوی» ویژه اساتید برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فرزانه سبحانی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به آغاز دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: این رویداد در سه مرحله پیش رویداد، رویداد و پسارویداد برگزار می‌شود که مرحله پیش رویداد از روز چهارشنبه 24 خرداد آغاز می‌شود.

مدیر دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: نخستین جلسه پیش رویداد ویژه اساتید و به صورت حضوری است که در آموزشگاه امام رضا عليه السلام، سالن جلسات طبقه همکف شهید بهشتی(ره) برگزار می‌شود.

سبحانی یادآور شد: نخستین نشست پیش رویداد آموزشی تربیتی روز چهارشنبه 24 خرداد ساعت 8 تا 10 تشکیل می‌شود و حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری، عضو هیئت علمی و استادیار پژوهشكده اخلاق و معنويت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به تبیین موضوع «نقش استاد در تربیت اخلاقی و معنوی» می‌پردازد.

وی افزود: در ادامه این پیش رویداد، نشست «طوفان فکری و بیان تضادها؛ کارآمدی یا ناکارآمدی روش‌های تدریس فعلی»، ساعت 10 تا 14 در دو نوبت با حضور سرکار خانم نجمه نجم، استاد و پژوهشگر حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

مدیر دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به مزایای حضور در این رویداد، تصریح کرد: حضور اساتید در این رویداد، امتیازاتی را به همراه دارد که از جمله می‌توان به محاسبه به‌عنوان ضمن خدمت، اولویت تدریس دروس پژوهش محور مصوب آموزش اشاره کرد.

سبحانی در پایان یادآور شد: کانال رویدادهای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به نشانی https://eitaa.com/roydadjamee و یا @roydadjamee در پیام رسان ایتا فعال است و علاقه مندان می‌توانند اخبار رویدادها را از این کانال دنبال کنند.

وی بیان داشت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با رویداد آموزشی تربیتی می‌توانند با شماره تلفن‌های 02532112309 و یا 02532112585 تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱