برگزاری کارگاه‌های آنلاین «سواد روانشناختی رسانه»

سواد رسانه کارگاه

خانم حکمت نیا از برگزاری کارگاه‌های «سواد روانشناختی رسانه» به صورت آنلاین ویژه طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: سواد روانشناختی رسانه بر تعاملات و ارتباطات انسان‌ها با رسانه‌ها و فناوری‌های نوین تمرکز دارد.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این شاخه از مباحث رسانه به برخورد انسان‌ها در رسانه‌های نوین و آسیب‌های آن می‌پردازد و تحلیل انتقادی پیشرفت‌های فناوری و اثر آن‌ها بر زندگی مردم را مورد توجه قرار می‌دهد و از سویی، توانمندی انسان‌ها را در مواجه با این فضا ارتقا می‌دهد.

حکمت نیا با اشاره به اینکه یکی از حیاتی‌ترین شناخت‌های مورد نیاز انسان، روش‌های مواجه با رسانه‌ها است، گفت: امروز با آمدن متاورس، چگونگی رفتار انسان با رسانه‌ها بسیار مهم است، چرا که رسانه‌ها بر ارتباطات چهارگانه پیچیده انسان‌ها مؤثرند.

وی تصریح کرد: سواد روانشناختی رسانه، بر خلق رسانه و رفتار و حس انسان ارتباط مستقیم دارد و درک این ارتباط دائماً در حال تحول مهم بین انسان و رسانه است.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آنلاین «سواد روانشناختی رسانه»، اظهار داشت: محتوا و سرفصل‌های این دوره شامل خودآگاهی در رسانه، مدیریت هیجان در رسانه، شخصیت‌شناسی رسانه‌ای، خطاهای شناختی رسانه‌ای و غیره هستند.

حکمت نیا، نحوه ثبت نام را مراجعه به سامانه تبلیغ نوین http://novin.jz.ac.ir برای علاقه‌مندان اعلام کرد و با اشاره به زمان ثبت نام تا تاریخ ١۴ تیر، خاطرنشان کرد: شروع کارگاه‌ها از ١٨ تیر، روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ١٧ تا ١٩ است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱