اعتراض کارمندان جامعه‌الزهرا(س) در هتک حرمت قرآن کریم

محکومیت هتک حرمت قرآن در جامعه الزهرا (5)

کارمندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با راهپیمایی از حسینیه امام خمینی(ره) به سمت مزار شهدای گمنام و سر دادن شعارهایی، جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند.  

به گزارش روابط عمومی، کارمندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها صبح امروز (اول مرداد برابر با پنجمین روز ماه محرم الحرام) پس از شرکت در مراسم عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، اعتراض خود را نسبت به اقدام ننگین و توطئه آمیز هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد اعلام کردند.

این تجمع در پی صدور مجوز مجدد هتک حرمت به قرآن کریم از سوی دولت کشور سوئد صورت گرفت و کارمندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با برگزاری راهپیمایی از حسینیه امام خمینی(ره) به سمت مزار شهدای گمنام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با سر دادن شعارهایی، این اقدام سخیف را محکوم کردند.

کارمندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به نیابت از طلاب و اساتید این مؤسسه علمی حوزوی نیز شعارهایی در محکومیت این حرکت رذیلانه سر دادند. 

شرکت کنندگان در مزار شهدای گمنام این مجموعه علمی حوزوی تجمع یافتند و بیانیه ای در محکومیت جسارت به قرآن مجید توسط یکی از کارمندان قرائت شد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

 «وَ الَّذِينَ كَفَرُوا وَ كَذَّبُوا بِآياتِنا أُولئِكَ أَصْحابُ النَّارِ هُمْ فِيها خالِدُونَ‌؛ و آنانکه کافر شدند و تکذیب آیات ما کردند آنها البته اهل دوزخند و در آتش آن همیشه معذب خواهند بود» (سوره بقره آیه 39).

دشمنی و عداوت مدعیان آزادی بیان در برابر مبانی ارزشمند و مقدس اسلام آن‌چنان است که هر بار برای خوش خدمتی به اربابان صهیونیسم با اهانت به مقدسات دین مبین اسلام و توهین به قرآن مجید و هتک حرمت این کلام نورانی وحی، اوج رذالت خود را هر چه بیشتر به نمایش می گذارند. 

منشأ این اقدامات از اسلام هراسی، استکبار جهانی و ترس از موج گرایش به اسلام و قرآن در سراسر دنیا است. غافل از اینکه با این اقدام نابخردانه چهره واقعی و رذیلت درونیشان را برملا کردند و نفرت و بیزاری مسلمانان و پیروان دیگر ادیان توحیدی جهان را از عوامل استکبار جهانی برانگیخته اند، لذا وظیفه تمام پیروان ادیان الهی و آزادگان و آزاداندیشان جهان است که در برابر این عمل شنیع و اقدام جاهلانه، بی‌تفاوت نباشند و با محکومیت آن از عاملان اینگونه رفتارها اعلام برائت نمایند.

ما خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله علیها به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران جهان تشیع، ضمن عرض تسلیت به محضر مبارک حضرت بقیه ا... الاعظم عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، این اقدام ددمنشانه را شدیدا محکوم کرده و نفرت و انزجار خود را از این عمل شیطانی اعلام می‌داریم.

در ادامه این بیانیه، مطالباتی جهت پاسخ به این رفتار و حرکت اسلام ستیز ارائه شد که به شرح ذیل است:  

۱- از وزارت امور خارجه خواستاریم، با پیگیری های مجدانه به عوامل این اقدام شرم آور، پاسخ قاطع  و درخور دهند.

۲- از مجامع بین‌المللی و نهادهای دینی و رهبران ادیان انتظار می‌رود، در برابر این حرکت وقیحانه و تروریسم فرهنگی موضعی صریح اتخاذ نمایند.

۳- دولت سوئد موظف است با تحویل دادن عاملان اهانت به مقدسات اسلامی، ادامه اینگونه حرکات رذیلانه را متوقف سازد.

۴- از همه نهادهای ملی و مردمی درخواست مطالبه گری و برخورد با این اقدام بی شرمانه را داریم.

۵ - در آخر به تمامی مزدوران و شیطان صفتان خواهیم گفت که تا پای جان به دفاع از قرآن کریم، پیامبر عظیم الشأن اسلام صلی‌الله‌علیه‌وآله و عقاید اسلامی و شیعی و میهن و مقدسات و ملت اسلامی خواهیم پرداخت.

  وَسَيَعلَمُ الَّذينَ ظَلَموا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبونَ

پس از قرائت بیانیه، شرکت کنندگان به صورت دسته جمعی دعای فرج را زمزمه کردند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱