اجرای برنامه‌های فرهنگی سرای حضرت خدیجه(س) در آغاز سال تحصیلی

آقای باقری راه دفاع مقدس

هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی و تقارن آن با ایام امامت حضرت حجت عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برنامه‌های فرهنگی متعددی در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، برنامه‌های فرهنگی ویژه طلاب و دانشجویان خوابگاهی ایرانی و غیرایرانی در آغاز سال تحصیلی، ایام امامت حضرت ولی عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

خانم سیده زهرا حسینی اعلام کرد: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی و تقارن آن با ایام پرخیر و برکت امامت آخرین حجت خدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برنامه‌های فرهنگی در سرای حضرت خدیجه علیها السلام اجرا شد.

مدیر سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: از جمله این مراسم می‌توان به برنامه سنگر به سنگر؛ بدرقه طلاب خوابگاهی به فصل جدید علم آموزی همراه با ایستگاه صلواتی  و جشن بزرگداشت سالروز آغاز امامت آخرین حجت حق عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف همراه با سخنرانی و مدیحه سرایی، اشاره کرد.

حسینی ادامه داد: طلاب و دانشجویان سرای حضرت خدیجه علیها السلام با حضور در مسجد مقدس جمکران و شرکت در دعای توسل، با موعود الهی عهد بسته و پیمان سربازی امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف را  در طلیعه امامتش تجدید و محکم کردند. 

وی بیان داشت خاکریز انتظار نیز مراسم دیگری بود که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛ در این مراسم راوی دفاع مقدس آقای باقری راد، به بیان  حماسه آفرینی شهیدان پرداخته  و خانم احسانی فرمانده بسیج طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، خاطرات زمان جنگ و وظایف طلاب را مرور کرد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱