در دومین نشست تربیتی آشنایی با سیره تربیتی علما و شهدا؛

سیره عملی شهید سیدمصطفی خمینی تبیین شد

سید مصطفی خمینی

دومین نشست تربیتی آشنایی با سیره تربیتی علما و شهدا با موضوع «تبیین سیره عملی شهید سیدمصطفی خمینی» در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، دومین جلسه از سلسله نشست های تربیتی آشنایی با سیره تربیتی علما و شهدا با موضوع «تبیین سیره عملی شهید سید مصطفی خمینی(ره)» از سوی اداره کل امور تربیتی و با همکاری کانون شهدا و ایثارگران در سالن نشست‌های بانو طاهایی واقع در ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار شد.

در این نشست، سرکار خانم عرب شیبانی، پژوهشگر و مبلغ زباندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه سید مصطفی خمینی (ره) بسیار سطح علمی بالایی داشتند، عنوان کرد: سیدمصطفی خمینی در درس های علمی حضرت امام (ره) حضور پررنگی داشتند و با طرح سوالات علمی قوی در دروس فقه و اصول، زمینه را برای طرح مباحث بیشتر توسط امام خمینی و درنتیجه یادگیری بهتر سایر طلاب فراهم می‌کردند.

پژوهشگر و مبلغ زباندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه حاج سیدمصطفی خمینی بسیارمتواضع بود و اصلا نشانی از آقازادگی در خود نداشت، تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، ایشان نسخه دوم امام خمینی بودند.

عرب شیبانی با اشاره به اینکه امام درباره شهادت ایشان فرمود از الطاف خفیه الهی بود، افزود: این سنت خداست که گاهی داغ ها و شهادت ها لطف او است چرا که سبب بیداری مردم می‌شود.

وی تصریح کرد: شهادت حاج آقا مصطفی سبب شد جوش و خروشی در میان مردم ایران به راه بیفتد و به حرکت انقلابی مردم جان تازه ای بدهد. همچنان که حوادث دردناک این روزهای غزه اگرچه دلخراش است سبب بیداری مردم شده است و این موج حمایت مردم کشورهای مختلف و تحقیق آنها درباره اسلام میوه جانفشانی مردم غزه است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱