فرمانده پایگاه بسیج انصارالفاطمه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد:

بسیج در همه عرصه‌ها پیشرو و میدان‌دار بوده است/ بازخوانی سخنان حضرت امام خمینی(ره) درباره بسیج

احسانی

خانم احسانی گفت: بسیج همانطور که در همه عرصه‌ها پیشرو و میدان‌دار بوده است، امروز هم تا پای جان، پای انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام و اصول انقلاب اسلامی خواهد ایستاد.

به گزارش روابط عمومی، خانم زهرا احسانی در گفتگو با واحد خبر، ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان، عنوان کرد: پنجم آذر 1358 سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) است که در قالب لزوم تشکیل لشکر بیست میلیونی ایجاد شد.

فرمانده پایگاه بسیج انصارالفاطمه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی الگوی همه بسیجیان هستند، به بیانات رهبر فرزانه انقلاب حفظه الله در دیدار بسیجیان در تاریخ 5 آذر 1401 اشاره کرد که فرمودند:

برکات بسیج و این ابتکار عظیم به قدری بود که امام در آذر سال ۶۷، یعنی نُه سال بعد از آن، آن خطابه‌ی والا و شیوا و بلند را در مدح بسیج صادر کردند. در این 9 سال به دست بسیج در کشور چه اتّفاقی افتاد که امام بزرگوار را آن جور تحت تأثیر قرار داد که آن بیان والا و شیوا و آن تعبیرات عجیب و آن ادبیّات عجیب را به کار بردند؟حالا من چند جمله از آن ادبیّات فاخر امام بزرگوار را می‌گویم که یادتان بیاید امام عزیز ما در این بیانیّه، و در واقع در این خطابه، با بسیج مثل یک پدری صحبت می‌کنند که به فرزندان خودش عشق می‌ورزد. این عبارات را من می‌خوانم: «بسیج، مدرسه‌ عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سَر داده‌اند». چه ادبیّات فاخری، چه تعبیرات بلندی! «درخت پُرثمری است که شکوفه‌های آن، بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد». البتّه من این عبارات را پشت سر هم نمی‌خوانم؛ بروید دقّت کنید، این حرفها خطاب به شماها است. بعد می‌فرمایند: «افتخارم این است که خود بسیجی‌ام». امام با آن عظمت که دنیا را تکان داد، تاریخ را تکان داد، می‌گوید «افتخارم این است که بسیجی‌ام». بعد می‌گوید: «من دست یکایک شما را می‌بوسم»؛ واقعاً اینها فراموش‌شدنی نیست. خب شما بسیجی‌های امروز مخاطب این بیانید. امام نفرمودند بسیج دهه ۶۰، [فرمودند] بسیجی؛ شما و بسیجیان بعد از شما، تا دوره‌های آینده، همه مخاطب این بیانند که امام می‌گوید من دست شماها را می‌بوسم».

احسانی با تاکید بر حفظ روحیه جهادی و بسیجی برای خود و همه بسیجیانی که در این کسوت قرار دارند، با یاد آوری فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله العالی مبنی بر اینکه بسیج و بسیجی یک فرهنگ و تفکر است، تصریح کرد: بسیج همانطور که در همه عرصه‌ها پیشرو و میدان‌دار سختی‌ها بوده است، امروز هم تا پای جان، پای انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام و اصول انقلاب اسلامی خواهد ایستاد.

وی ضمن محکوم کردن جنایات فجیع رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین، تأکید کرد: مبارزه با ظلم و استکبارستیزی و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و آمریکا جزو‌ اصول و مبانی تفکر حضرت امام و انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی است.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱