حضرت زینب الگوی مقاومت امروز ماست/ توجه به آموزش و تبلیغ پژوهش محور در برنامه ریزی ها

نشست صمیمی مدیر جامعه الزهرا با کارکنان (7)

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه ماموریت این موسسه علمی تربیت بانوی تمدن ساز در طراز انقلاب اسلامی است بر آموزش پژوهش محور و تبلیغ پژوهش محور در برنامه ریزی های خرد و کلان تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم برقعی در نشست صمیمی با کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام با تبریک ایام ولادت حضرت زینب علیهاالسلام و هفته بسیج اظهار داشت: حضرت زینب ذوب در جلوه های جمال و جلال الهی بود و دانایی ایشان نقش به سزایی در ادامه بخشی نهضت حسینی داشت.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه امروز حضرت زینب علیهاالسلام بهترین الگوی مقاومت برای ما و مردم غزه است ادامه داد: مردم شجاع غزه در پایداری در برابر رژیم صهیونیستی تنها نیستند و امیدوارم صدای همراهی و حمایت ما به آنها برسد.

وی افزود: امروز که رویارویی جبهه حق و باطل گسترده و جهانی شده باید کار زینبی کنیم و جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان بزرگترین حوزه علمیه جهان تشیع به تبیین این نهضت بپردازد. برای رسیدن به این هدف باید مبلغان و کنشگران تخصصی تربیت کنیم، سواد مدیریت فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای خودمان را ارتقا دهیم و مدیریت دانش به سمتی هدایت شود که اثربخش، کارآمد و به روز باشد.

خانم برقعی تصریح کرد: در پذیرش و جذب باید مسیر و فرایند آن را هدفمند و روش مند و مستعدان و دغدغه مندان را جذب و با استعدادیابی و استعدادسنجی تلاش گنیم بهترین خروجی را به جامعه تحویل دهیم.

وی با اشاره به این که جامعه امروز در وضعیت موجود برای حرکت به سمت نقطه مطلوب نیازمند خانواده مقاوم است از این رو باید برای پرورش نسل جدید بیش از بیش اهتمام داشته باشیم، ادامه داد: جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز با همدلی و همراهی همه کارکنان، طلاب و اساتید یک خانواده بزرگ است که این خانواده بزرگ نیز باید مقاوم تر و اثرگذارتر باشد و این مهم با تقویت ایمان، اخلاق، علم و عمل، گسترش تعاملات، مسئولیت پذیری، گذشت، ایثار، تواضع و اخلاص محقق می شود.

وی با بیان اینکه پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام در نیمه اول آذرماه آغاز می شود، اظهار داشت: همه به عنوان سفیران این مجموعه باید تلاش کنیم تا با معرفی جامعه الزهرا علیهاالسلام به دختران مومن و مستعد سراسر کشور و دیگر کشورها زمینه جذب و  پرورش نیروهای متعهد و بانوی تمدن ساز را فراهم آوریم.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایان اظهار داشت: در برنامه ریزی کلان و جزئی باید آموزش پژوهش محور همراه با تقویت رویکردهای مهارتی، تبلیغی و کنشگری و نیز تبلیغ پژوهش محور مبتنی بر دانش و مهارت تخصصی مورد توجه قرار گیرد. همچنین تقویت مسئولیت پذیری در طراز انقلاب اسلامی و تلاش برای کارآمدی طلاب و حوزه های علمیه با کلیدواژه امتداد اجتماعی حوزویان باید مدنظر برنامه ریزان باشد.

در ادامه این نشست سرکار خانم برقعی به برخی سولات حاضران پاسخ داد. همچنین مهندس حدادی فام، معاون منابع انسانی و پشتیبانی جامعه الزهرا علیهاالسلام با ارائه گزارش مختصری از فعالیت های این معاونت، به سوالات کارکنان در عرصه های مختلفی چون حقوق و دستمزد، معیارهای گزینش و استخدام کارکنان، امور رفاهی و تسهیلات، ساعات کاری و دیگر امور پاسخ گفت.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱