حضور مبلغان غیرایرانی در مدارس و دانشگاه های استان یزد

photo7880961483

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از حضور مبلغان بین الملل این مؤسسه علمی حوزوی در مدارس و دانشگاه‌های استان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه شریفی در گفتگو با واحد خبر، از حضور موثر مبلغان غیرایرانی در مدارس و دانشگاه‌های استان یزد خبر داد و اظهار داشت: اداره امور مبلغان با هماهنگی های لازم، زمینه اعزام دو نفر از مبلغان غیرایرانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از کشورهای آذربایجان و آلبانی را به شهرستان مهریز یزد فراهم کرده است.

وی با بیان ظرفیت تأثیرگذار طلاب بین الملل در مدارس و دانشگاه ها، عنوان کرد: طی این اعزام، ۱۶ برنامه در شهر مهریز برای دانش آموزان دبیرستان‌های حضرت ام البنین، فاطمه الزهرا، الزهرا، ملاصدرا و غیره و همچنین دانشگاه پردیس و حوزه علمیه مهریز برگزار شد و مبلغان در جمع دانش آموزان، کارکنان مدارس، دانشجویان و طلاب به سخنرانی پرداختند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: بانوان مبلغ بین الملل درباره زندگی خود، نحوه مسلمان شدن و مقایسه وضعیت زنان در کشور خودشان و ایران و آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران به نکاتی اشاره کردند که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

شریفی همچنین به اعزام یکی از مبلغان بین الملل به بهاباد یزد اشاره کرد و گفت: این بانوی طلبه غیرایرانی در 4 مدرسه این شهر حضور یافت و با دانش آموزان ارتباط چهره به چهره داشت.

وی در پایان از همکاری و مشارکت کارشناس مدرسه علمیه مؤمنات و اداره قرآن و حدیث در اعزام و همراهی با مبلغان قدردانی کرد.

 

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱