دیدار مسئولان جمعیت هلال احمر با مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

جامعه و هلال احمر

جناب آقای بهرامی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم به همراه جمعی از مسئولان این سازمان با مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و مسئولان فرهنگی این مؤسسه علمی حوزوی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بختی نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین فقیه نماینده ولی فقیه هلال احمر قم، آقای بهرامی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم و سرکار خانم صداقتی معاون و مشاور امور بانوان این سازمان با سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان، به  ظرفیت مبلغان توانمند در سطوح و موضوعات مختلف در سراسر کشور اشاره کرد و اظهار داشت: امروز روش های تبلیغ به شیوه های مختلف و نوین صورت می گیرد و بانوان طلبه در عرصه های مختلف در حال فعالیت هستند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به برگزاری دوره های مختلف ویژه بانوان طلبه اشاره کرد و گفت: تا کنون چند دوره آموزشی تبلیغ ویژه ناشنوایان و مبلغ مهدکودک ویژه طلاب برگزار شده که این بانوان در این عرصه ها فعالیت دارند.

جناب آقای بهرامی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه کانون جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یکی از فعال‌ترین کانون ها است؛ به بیان گزارشی از فعالیت های سال اخیر این کانون از جمله همایش مبلغان بشر دوستی، مانور طلاب و معرفی ساختار سازمان جوانان و امداد و نجات پرداخت.

وی در ادامه  ظرفیت های همکاری با کانون طلاب را خاطرنشان کرد و گفت: امکان برگزاری دوره تربیت مربی هلال احمر از بین طلاب توانمند و حمایت درمانی و مالی طلاب فراهم است و در نظر داریم مانور ویژه طلاب را هم در سال جدید برگزار کنیم.

سرکار خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز در این دیدار با بیان اینکه نگاه فرهنگی هلال احمر قابل تحسین و نقطه اشتراک شما با حوزه همین نگاه است ، تصریح کرد: فعالیت های زیادی در حوزه تبلیغ به صورت موضوع محور و مخاطب محور انجام شده است و ظرفیت عظیمی در بین طلاب وجود دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بختی نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر تهران در این دیدار، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که در حوزه مبارک و در بین خواهران برتر و تراز هستیم؛ ضرورت کار که همان نگاه فرهنگی به فعالیت های بشردوستانه است، در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها وجود دارد و کانون هلال احمر ذیل معاونت فرهنگی تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: طلاب در همه عرصه های فرهنگی حضور دارند، اما جهت حضور موثرتر این بانوان باید دوره های آموزشی هدفمند برگزار کرد و فعالان این عرصه در اردوهای مختلف هلال احمر با توجه به مأموریت دینی و تبلیغی خود حضور بهم رسانند.

در ابتدای جلسه سرکار خانم سیده ربابه داودالموسوی مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، گزارش مختصری از فعالیت های کانون هلال احمر طلاب را ارائه داد.

در پایان این جلسه، از سرکار خانم برقعی به پاس همکاری در برنامه های مختلف هلال احمر تجلیل و قدردانی شد.

تصویر خبر

هلال احمر و جامعه الزهرا

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱