از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی صورت گرفت؛

اعلام فراخوان شرکت در انجمن قرآنی انتخاباتی «تواصی به حق»

پوستر انتخابات3

فراخوان شرکت در انجمن قرآنی «تواصی به حق» با هدف گرم کردن تنور انتخابات به همت اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم دکتر شریفی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به این که انجمن قرآنی انتخاباتی اداره قرآن و حدیث با هدف عملیاتی کردن فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تواصی به حق در انتخابات تشکیل شده است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی هدف این انجمن را بهره بردن از گنجینه معارف قرآنی و احادیث معصومان علیهم السلام در پاسخ به سوالات و شبهات انتخاباتی، ترغیب به شرکت در انتخابات و تبیین مسائل مربوط به انتخابات است، اظهار داشت: این انجمن با حضور طلاب و اساتید توانمند در عرصه فعالیت هایی همچون تولید عکس نوشت و ساخت کلیپ و موشن گراف با بهره بردن از آیات و روایات ائمه علیهم السلام شروع به کار می کند.

وی افزود: علاقمندان می توانند تا تاریخ 14 بهمن ماه با مراجعه به شناسه کاربری @quraanvahadith در پیام رسان ایتا در این انجمن ثبت نام کنند.

گفتنی است، این فعالیت در پرونده قرآنی طلاب ثبت می شود و آثار برتر مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا علیهاالسلام  به نشانی @qoraan_hadith  مراجعه کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱